لطفا چند لحظه صبر نمائید

لاک ناخن آرت دکو سری Art Couture شماره 680


0.0 (0)
بدون دیگاه

این لاک بسیار براق و غلیظ است، سریع خشک می شود و با دوام است. ویتامین های A، C و E از خشک شدن ناخن جلوگیری می کنند و شکل براش به گونه ای است که با دقت تمام می توان ناخن ها را لاک زد.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
این لاک 10 میلی‌لیتر حجم دارد و براق است. سری «Art Couture» از لاک‌های آرت‌دکو کیفیت مناسبی دارند و با ماندگاری طولانی‌ مدت برای چندروز متوالی شما را از تمدید لاک بی‌نیاز می‌کنند. همچنین غلظت مناسب این سری از لاک‌های آرت‌دکو باعث می‌شود که یک لایه از آن حالت دلخواه شما را روی ناخن‌هایتان ایجاد کند و نیازی به لاک زدن مجدد روی لایه‌ی قبلی نداشته باشید. این سری از لاک‌های آرت‌دکو خیلی سریع و در طول چندثانیه خشک می‌شوند و بدون نقص روی ناخن‌هایتان باقی می‌مانند. این لاک‌ها کیفیت بالایی دارند و پس از خشک‌شدن دچار ترک‌خوردگی نشده و به این سادگی‌ها از روی ناخن‌تان کنده نخواهند شد. این سری از لاک‌های ناخن آرت‌دکو علاوه بر مرطوب کننده، حاوی ویتامین‌های A، E و C هم هستند تا از خشکی و آسیب رسیدن به ناخن‌ها جلوگیری کنند.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
شماره رنگ
680
حجم
10 میلی لیتر
کشور مبدا برند
آلمان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
- خشک شدن سریع
- کیفیت بالا
- ماندگاری بالا
- درخشان
- حاوی ویتامین A, E، C
- حاوی مرطوب‌کننده
- جلوگیری از خشکی و آسیب‌دیدن ناخن‌ها