لطفا چند لحظه صبر نمائید

لایه بردار گوماژ بیولوژیک گینو Guinot Gommage Biologique Gel


0.0 (0)
بدون دیگاه

- برای قسمتهای حساس صورت ( اطراف چشم ها و لبها ) قابل استفاده است.
- با فعالیت بیولوژیکی و ملایم، سلول های مرده پوست را بر می‌دارد.
- لایه بردار طبیعی محتوی اسیدهای ملایم میوه (AHA)
- همزمان با لایه برداری، پوست را نرم می‌نماید.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اسید مالیک موجود در ژل گوماژ بیولوژیک گینو که یکی از اعضا خانواده های اسید میوه می باشد ضمن حفظ رطوبت و تنظیم PH پوست موجب کمک به تحریک پوست جهت لایه برداری ملایم می شود. میکرو کپسول های جوجوبا همزمان با لایه برداری با آزاد کردن روغن جوجوبا پوست را به سرعت مرطوب می سازد و از آن محافظت می نماید. لازم بذکر است پوست های حساس به دلیل وجود عصاره چای سبز که دارای خاصیت تسکین دهندگی و لایه برداری ملایم می باشد می توانند از این محصول استفاده کنند. همچنین سوربیتول و اسید لاکتیک موجود در این محصول وظیفه حفظ و نگهداری رطوبت پوست را دارند. ژل Gommage Biologique گینو حاوی عصاره شی باتر می باشد این عصاره به دلیل دارا بودن مواد آنتی اکسیدانی و ویتامین F، E و K موجب رفع اثرات مخرب رادیکال های آزاد می شود و در درمان پیری و چروک بسیار موثر است. در کل می توان گفت ژل گوماژ بیولوژیک گینو در عین حال که یک لایه بردار ملایم می باشد و موجب از بین رفتن میلیا ( جوش های سفید زیر پوستی ) می شود، دارای خواص تسکین دهندگی ، مرطوب کننده ، کنترل کننده PH پوست نیز می باشد.

روش مصرف لایه بردار گوماژ بیولوژیک گینو

لایه نازکی از ژل را روی پوست تمیزصورت و گردن بمالید،سپس با حرکات چرخشی به مدت۲ دقیقه، صورت را ماساژ دهید تا ژل به حالت مایع شفاف درآید،

  1. در این زمان صورت را با آب بشویید.
  2. سپس از لوسیون مناسب استفاده نمایید.
  3. استفاده از این کرم بین۱ تا ۳ بار در هفته توصیه می شود

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
لایه بردار
SPF
ندارد
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو