لطفا چند لحظه صبر نمائید

لوسیون سفت کننده پریم ۳۰ میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

لوسیون سفت کننده پریم محصولی مناسب برای خانم ها و آقایانی است که به دنبال محصولی سفت کننده با خواص آبرسانی و ضد چروکی هستند.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
خیلی از خانم‌ها به‌علت وجود چروک‌های دور چشم یا قسمت‌های مختلف صورت به تزریق بوتاکس روی می‌آورند که اثر آن تا چند ماه روی پوست خواهد ماند. تولیدکننده‌ی لوازم بهداشتی پرایم محصولی را به بازار عرضه کرده است که مدت‌زمان اثرات بعد از بوتاکس را افزایش دهد. لوسیون سفت‌کننده‌ی پرایم حاوی عصاره‌ی شاه‌بلوط هندی و ویتامین E و A است. لابراتور دکتر اخوی که از سال 1369 در زمینه‌ی تولید لوازم بهداشتی فعالیت می‌کند با برند «پرایم» رسمیت پیدا کرده، با توجه به استانداردها محصولات مربوط به پوست را به بازار عرضه کرده و با هدف رضایت مشتری گام برداشته است. این محصول به‌صورت لوسیون است و برای همه‌ی قسمت‌های پوست صورت و گردن قابل‌استفاده خواهد بود. این کمپانی محصولی را ارائه کرده که دارای خاصیت لیفتینگ موثر و یکنواخت‌کردن سطح پوست است و در هر زمانی قابل‌استفاده خواهد بود. در این محصول از فرمولاسیونی استفاده شده که به آبرسانی پوست کمک کرده و ویتامین‌های موجود در آن از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. از این محصول می‌توان به‌عنوان پایه‌ی آرایش هم استفاده کرد تا ماندگاری آرایش صورتتان را افزایش دهد. لوسیون سفت‌کننده‌ی پرایم مدل «Matex» با حجم 30 میلی‌لیتر به سفت‌شدن پوست بعد از تزریق بوتاکس کمک می‌کند.  

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
30
عصاره
دارد
مناسب
کل صورت
دارای خاصیت
ضد چروک
قابل استفاده برای
انواع پوست
نوع عصاره
شاه بلوط هندی
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین A , ویتامین E
کشور مبدا برند
ایران
شماره مجوز
2162314015600005
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
حاوی ترکیبات جدید پپتیدی Syn-AkeوArgireline توضیحات
با خواص شبه بوتاکس
حفظ اثرات بوتاکس
درمان جایگزین بوتاکس در صورت ممنوعیت پزشکی
مناسب برای تمام قسمت‌های صورت و گردن
حاوی ترکیبات آبرسان و ویتامین‌ها
مناسب برای تمام ساعات مختلف روز
دارای خاصیت لیفتینگ آنی و یکنواخت کردن سطح پوست
قابل استفاده به عنوان پایه آرایش