لطفا چند لحظه صبر نمائید

ماسک صورت نقابی گابلین


0.0 (0)
بدون دیگاه

- آبرسان پوست
- ضد چروک
- روشن کننده پوست
- حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین E
- آرام بخش
- یک عدد ماسک در هر بسته

آماده ارسال

50,000 تومان
معرفی

اگر احساس کردید که پوست صورتتان در حال شل شدن است باید بیشتر از قبل مراقبش باشید. بدن انسان به طور طبیعی دارای 15 گرم هیالورونیک اسید است که تقریباً در هر بخشی از بدن یافت می شود. آبرسانی کردن پوست، تحریک تولید کلاژن پوست، تقویت مفاصل و بافت های عصبی از جمله عمکلردهای چندگانه اسید هیالورونیک می باشد. به علاوه این ماده جاذب رادیکال های آزاد، یک آنتی اکسیدان قوی، دارای فعالیت ضد باکتری و ضد التهابی هم می باشد. با بالا رفتن سن، پوست دیگر به اندازه قبل اسید هیالورونیک تولید نمی کند. کاهش این ماده در پوست از سن 20 سالگی شروع می شود، بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست استفاده روزانه از محصولات پوستی ایی است که دارای اسید هیالورونیک باشند تا بتوانند جایگزین هیالورونیک اسید پوست شوند.

ماسک نقابی از برند کرده ای گابلین Goblin، حاوی هیالورونیک اسید می باشد. این ماده توانایی منحصری به فردی در آبرسانی و حفظ رطوبت پوست دارد، بنابراین هم پوست دهیدراته را آبرسانی و مرطوب می کند هم رطوبت موجود در پوست را نگه می دارد. این ماسک ویتامین E هم دارد که اثرات خستگی و استرس را از بین برده، پوست را کاملاً بازسازی می کند، التهابات پوستی را تسکین می دهد و باعث ایجاد احساس آرامش در پوست خواهد شد. 

اگر احساس خشکی و کم آبی روی پوستتان می کنید و می خواهید در کم ترین زمان این مشکل برطرف شود ماسک نقابی گابلین Goblin  برایتان بسیار مناسب است. این ماسک به دلیل داشتن مواد مرطوب کننده و ویتامین E رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و باعث جوان شدن و شادابی و روشن شدن پوست صورت می شود. 

  • روش استفاده:

  • صورت خود را شسته و کاملا خشک کنید
  • ماسک را از بسته بندی جدا کرده و بر روی صورت قرار دهید
  • 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس ماسک را از کناره‌ها به آرامی بلند کنید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
مرطوب کننده و آبرسان
SPF
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو