لطفا چند لحظه صبر نمائید

ماسک مو چرب زی موی حجم 200 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

مناسب موی مجعد و فر

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
از آنجایی که مو یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر زیبایی افراد و بخصوص خانم‌ها است، به مراقبت ویژه‌ای نیاز دارد. امروزه که بیشتر خانم‌ها از انواع رنگ مو و مواد بی رنگ کننده استفاده می‌کنند، درصد آسیب پذیری مو را بالا برده و مراقبت از آن اهمیت بیشتری پیدا کرده است. استفاده از انواع ماسک مو در کنار شامپوی روزانه کمک شایانی به حفظ طراوت و سلامت ساقه‌ی مو خواهد کرد. البته ناگفته نماند که انتخاب آن بهتر است با توجه به شرایط و نوع موها انتخاب شود. برند زی (Zi) برای موهای مجعد و فر ماسکی با عصاره‌ی آلوئه‌ورا و کالاندولا تولید کرده است. این ماسک یک ترمیم کننده و احیا کننده‌ی ساقه‌ی مو به حساب می‌آید. این ماسک علاوه بر کاهش التهابات پوست سر، آنتی باکتریال نیز بوده و شوره سر را نیز کنترل می‌کند. اکسیر کراویس هم پروتئینی است که ساقه‌های مو را تغذیه می‌کند. این پروتئین سبب نرم شدن، صاف‌شدن و درخشندگی موها می‌شود. ترکیبات موجود در این ماسک، موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و با نرم کردن موها به سلامت، زیبایی و درخشندگی آن کمک خواهد کرد. این ماسک برای پوست حساس نیز مناسب خواهد بود.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
200 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
آلوئه ورا و کالاندولا برای کاهش التهابات پوست سر ، نعناع و منتول با خاصیت آنتی باکتریال بریا میزان سازی ترشح غدد چربی پوست سر و کنترل شوره سر ، دو اکسیر قدرتمند کراویس و کرافکت
شماره مجوز
4858/ظ/56
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
دارای اکسیر کراویس (پروتئین هیدرولیزشده)، تغذیه کننده کننده عمقی و استحکام بخش ساختار مو
دارای اکسیر کرافکت (کراتین هیدرولیز شده)، به ساز حالت و زیبایی مو
تغذیه کننده مو محافظ سلامت مو
ضد التهاب و احیا کننده پوست سر
رطوبت رسانی عمیق به پوست سر و مو
موثر در نرم کنندگی مو با حفظ حالت ابریشمی موی
مناسب پوست سر حساس
ضد شوره
فاقد پارابن