لطفا چند لحظه صبر نمائید

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰


0.0 (0)
بدون دیگاه

- سرعت موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه
- منبع تغذیه برق خانگی (با سیم)
- اندازه اصلاح ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر
- تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
- جنس تیغه استیل ضد زنگ
- عرض تیغه ۴۶ میلی‌متر
- وزن دستگاه ۵۲۰ گرم
- کشور سازنده آلمان
- طول سیم ۲ متر

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۱۴۰۰

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰ با شکل زرشکی و بسته بندی سبزرنگ تقریبا برای همه ما ظاهری آشنا دارد. این دستگاه پرکاربرد و باکیفیت تقریبا در هر خانه‌ای موجود بوده است. تیغه‌ این دستگاه از استیل ضدزنگ و فاقد هرگونه حساسیت است. عرض هر تیغه در حدود ۴۶ میلی‌متر دارد. فاصله‌ بین دو لبه‌ تیغه، طول برش موها را مشخص می‌کند. به کمک اهرم تنظیم ارتفاع برش می‌توان طول اصلاح را از ۰٫۱ تا ۳ میلی‌متر تغییر داد. این دستگاه وزنی حدود ۵۲۰ گرم دارد که شاید در مقایسه با ماشین‌های اصلاح امروزه کمی سنگین به نظر آید اما موتور قوی دلیل این سنگینی است که عیب سنگینی را پوشش می‌دهد. با توجه به اینکه این دستگاه ضد آب نیست، از برخورد رطوبت به دستگاه جلوگیری کنید.

موتور موزر با سرعت ۶۰۰۰ دور در دقیقه نوسان کرده و مو را با سرعت زیادی قطع می‌کند. این موتور پرقدرت دلیل صدا و لرزش زیاد این ماشین اصلاح است. برای اینکه بتوان موهای سر و صورت را در اندازه‌هایی بلندتر اصلاح کرد، باید از شانه‌ موجود درون بسته بندی دستگاه استفاده کرد. شانه ذکر شده به شکل کشویی روی تیغه نشسته و طول اصلاحش ۴٫۵ میلی‌متر است. برای استفاده در حالت ریش تراش برای اصلاح صورت آقایان که با طول اصلاح نزدیک به صفر باید باشد،  فاصله‌ دو لبه‌ی تیغه را به کمک پیچ‌های روی آن به هم نزدیک نمایید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
قابلیت اصلاح با شماره صفر
دارد
خط زن
دارد
تیغه های خود تیز شونده
ندارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
سر قابل شستشو
ندارد
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
طراحی ارگونومیک
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد