لطفا چند لحظه صبر نمائید

محلول ماوادرما ماوالا | 10 میلی | تقویت کننده رشد ناخن


0.0 (0)
بدون دیگاه

- محرک رشد ناخن
- افزایش رشد ناخن

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

اهمیت حفاظت از ناخن:

ناخن‌های براق و زیبا بخشی از یک ظاهر خوب را تشکیل می‌دهند و سبب می‌شوند زیبایی دست‌ها و پاها دوچندان شوند. ناخن‌ها همچنین شخصیت شما را منعکس می‌کنند و در مورد چگونگی مراقبت‌های شخصی و بهداشتی شما در زندگی واقعی اطلاعاتی می‌دهند. با این حال، همه شانس این را ندارند که ناخن‌های‌شان به طور طبیعی زیبا باشد و برخی از آدم‌ها با مشکلات زیادی در مورد ناخن‌های‌شان مواجه هستند و یکی از شایع‌ترین این مشکلات شکننده بودن ناخن است. و در صورتی که شما هم این مشکل را دارید، صرف نظر از این‌که چه‌قدر ظرافت و دقت صرف زدن لاک ناخن کنید، دست‌های‌تان کدر، ناسالم و غیر جذاب خواهند بود. شکستن ناخن یکی از انگشتان کافی است تا زیبایی انگشتان شما را بر هم بزند، اما خبر خوب این‌که درمان‌هایی برای حل مشکل ناخن های شکننده وجود دارد.

 در صورتی که شما ناخن‌های خشک و شکننده‌ای دارید، لایه‌های پروتئینی موجود در ناخن شما در حال جدا شدن از یکدیگر و شکسته شدن هستند.
بنابراین از علائم شکنندگی ناخن این است که سطح ناخن ناهموار می‌شود و سطح ناخن به صفحات و پوسته‌هایی به شکل طولی تقسیم می‌شود. حتی ممکن است قسمت‌هایی از ناخن کاملا بشکنند و از ناخن جدا شوند.


ناخن سالم ناخنی است که محکم باشد ولی در عین حال انعطاف داشته باشد و در مقابل ضربات به راحتی خرد یا ورقه نشود. سطح روی آن صاف و یکنواخت است، برق طبیعی دارد و نوک آن پوسته پوسته نمی شود. بناخن های ضخیم و بدون انعطاف معمولاً به دلیل آغشته شدن کراتین به کلسیم یا سیلیکون پدید می آید. اصولاً افرادی که از بیماری تصلب شرائین رنج می برند، چنین مشکلی دارند. انجام کارهای سخت بدنی نیز ممکن است باعث تولید بیش از اندازه کراتین شود و منجر به کلفت شدن ناخن ها گردد.

ناخن های شکننده و حساس ورقه ورقه می شوند و می شکنند. این حالت معمولاً به دلیل کمبود مواد معدنی و کلسیم و یا تماس بیش از حد با آب و مواد پاک کننده صورت می پذیرد. ناخن های نرم به راحتی خم می شود و اصطلاحاً پاره می شود و نیاز به محافظت زیاد دارد. این مشکل معمولاً به دلیل کمبود ویتامین ها و مینرال ها در رژیم غذایی روزانه و یا بیماری پدید می آید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.