لطفا چند لحظه صبر نمائید

مداد ابرو بادوام کالاس شماره 04


0.0 (0)
بدون دیگاه

-ماندگاری بالا
-بافت نرم
-دارای برس کوچک ابرو

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی تخصصی

معرفی مداد ابرو کالاس

ابرو قاب چهره است و بر زیبایی چهره بسیار تاثیر می گذارد؛ اما در صورتی که آن را نادیده بگیرید، مانع از دیده شدن زیبایی سایر اعضای صورت می ‌شود. همان طور که می دانید ابرو هایی که پرپشت هستند علاوه بر زیبایی طبیعی، فرد را نیز جوان ‌تر نشان‌ می‌دهند؛ اما از آن جا که همه چنین ابرویی ندارند، می توانند با آرایش به فرم دلخواه خود دست پیدا کنند. در بین محصولات ابرو، استفاده از مداد ‌ها به دلیل استفاده‌ ی راحت ‌تر و قدرت تسلط بیشتری که دارند، رایج تر هستند. در میان مداد های ابرو نیز، مداد ابرو کالاس برای کسانی که می خواهند ابرو هایی زیبا، قرینه و خوش ‌فرم داشته باشند، طرفداران بیشتری دارد.

مداد ابرو کالاس در هفت رنگ اصلی با تن مشکی و قهوه‌ای رنگ وجود دارد و دارای بافت نرم و دوام بالایی است که همین نرمی و روانی آن باعث شده تا حتی افراد مبتدی نیز به راحتی بتوانند از آن برای کشیدن خط ابرویی زیبا استفاده کنند و نگران ریزش آن در زیر ابروی خود نباشند. در انتها نیز با استفاده از سر برس آن می توان برای حالت دادن  به ابرو های خود و پخش کردن رنگ مداد در سراسر ابرو استفاده نمود.

لازم به ذکر است که این مداد، ضد حساسیت می باشد. اگر علاوه بر مداد ابرو به دنبال یک مداد چشم ضد حساسیت نیز می باشید، مشاهده این محصول را از دست ندهید.

ویژگی های منحصر به فرد محصول

کاربردی دقیق و آسان

مناسب حتی برای افراد مبتدی
قابلیت پخش رنگ در سراسر ابرو
دوام و ماندگاری بالا
بافت نرم و لطیف
دارای برس کوچک ابرو
حاوی ویتامین E
دارای عصاره روغن آووکادو

آموزش استفاده

برای داشتن ابرو هایی زیبا و طبیعی لازم است برخی نکات را در نظر داشته باشید؛ چرا که معمولا ابرو ها دارای نقاط تاسی هستند که برای پر کردن آن ها می توانید از مداد ابرو استفاده کنید و همان طور که می دانید مداد ابرو برای خیلی از خانم ها بسیار موثر است. برای این کار کافی است پس از مرتب کردن ابرو ها، از مداد ابرویی نوک تیز استفاده کرده و با وارد آوردن ضربه های آرام در جهت رویش مو حرکت کنید تا ابرو ها خیلی پر رنگ نشوند. سپس روی آن را با برس تمیز و سفت شانه بزنید تا چهره تان ملایم و طبیعی تر جلوه نماید.
پس از پایان کار از فاصله دور تر از آینه ابرو های خود را مجدد نگاه کنید تا اگر هنوز ایرادی وجود دارد برطرف نمایید. توجه داشته باشید که نیازی نیست ابرو ها کاملا یک شکل باشند و همین که شبیه هم کشیده شده باشند کافی است.

ترکیبات

– روغن آووکادو: جلوگیری از ریزش ابرو، دارای خاصیت مرطوب کنندگی طبیعی، تقویت کننده و بهبود مو های آسیب دیده، محافظت از مو در برابر آسیب‌ ها و پر پشت کننده، حاوی ویتامین B، E، مواد معدنی و آنتی اکسیدان، ضخیم کننده و افزایش رشد ابرو ها
– ویتامین E: رطوب رسان، بهبود پوست آسیب دیده و جوانسازی، محافظ در برابر آسیب‌ های ناشی از اشعه‌ های مضر، ضد التهاب
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ضد آب
ندارد
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین E
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو