لطفا چند لحظه صبر نمائید

مداد ابرو با دوام آمیتیس شماره 06


0.0 (0)
بدون دیگاه

- ماندگاری بالا
- بافت نرم و روان
- پوشش فوق العاده
- با خاصیت ضد آب

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی

ابروهای پر، با رنگ یکدست، زیبایی خاصی برای صورت افراد به وجود می آورد اما در صورت خالی بودن بخش‌هایی از آن، از زیبایی‌ کاسته می‌شود. برای جبران این مشکل می‌توان از لوازم آرایشی استفاده کرد که یکی از آن‌ها مداد ابرو است.
از جمله نکاتی که در انتخاب مداد ابرو باید به آن توجه کرد، رنگ آن است. چرا که انتخاب رنگ نامناسب می تواند اثر منفی در زیبایی چهره شما داشته باشد. به همین دلیل انتخاب رنگ مداد ابرو باید یک درجه روشن تر از رنگ موهای ابرو باشد، که علاوه بر پر کردن نقاط خالی با رنگ موهای ابرو نیز همخوانی داشته باشد.
مداد ابرو آمیتیس در هفت رنگ متفاوت با تن قهوه‌ای رنگ است که برای هر نوع رنگ پوست و مویی مناسب خواهد بود. همچنین مداد ابروی آمیتیس بگونه ای طراحی شده که با انواع پوست‌ها سازگار خواهد بود، حتی با پوست‌های چرب که امکان ریزش مواد آرایشی وجود دارد.
این محصول با داشتن برس در انتهای آن به محو کردن مواد آرایشی که ممکن است پخش نشده باشد کمک خواهد کرد و موجب رضایت شما در استفاده از محصول خواهد بود .

خطاهایی در مورد کشیدن مدد ابرو

آسان ترین راه برای داشتن کمان ابرویی خوش حالت، استفاده از مداد ابرو است؛ اما همین مداد ابرو علاوه بر اینکه می ‌تواند به خوش حالت تر شدن ابرو ها کمک کند، باعث ایجاد خطا هایی در آرایش هم می شود.
در زیر، به اشتباهاتی که در هنگام کشیدن مداد ابرو باید از آن ها خودداری کنید، اشاره شده است.
اشتباه اول: کشیدن خط پهن
هنگام پر کردن ابرو ها با مداد، ضربه‌های سریع و سطحی بزنید تا خط‌ هایی مانند موهای کوچک ابرو ایجاد شود. هیچگاه سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط هایی پهن و پیوسته ایجاد کنید.
اشتباه دوم: فراموش کردن محو کردن خطوط
برای جلوگیری از واضح به نظر رسیدن خطوط، از برس کوچک انتهای مداد ابرو، برای محو و پخش نمودن اثر مداد استفاده کنید. همچنین بایستی ابرو ها را در جهت رویش موی ابرو شانه کنید تا خطوط مداد در تمام سطح ابرو یکسان پخش شود.
اشتباه سوم: استفاده از مداد نوک تیز
مداد با نوک مناسب به کمرنگ‌تر شدن و کاهش وضوح خطوط ایجاد شده خیلی کمک می کند.
اشتباه چهارم: بیش از حد تیره کردن
تیره کردن بیش از حد ابرو ها ممکن است سن را بالاتر نشان بدهد! به منظور ایجاد تناسب و برجسته تر کردن رنگ چشم ها (به ویژه چشم‌های قهوه‌ای) مداد ابرویی انتخاب کنید که دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ضد آب
دارد
ماندگاری
طولانی
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو