لطفا چند لحظه صبر نمائید

مداد ابرو ترو آی ضد آب پوپا 002 TRUE EYEBROW PENCIL


0.0 (0)
بدون دیگاه

- مداد ابرو ضد آب و ماندگار

- محدوده ابرو و قوس آن را پر می‌نماید

- ابروهای کاملا واضح و مشخص ایجاد می‌نماید.

- مورد تایید آزمایشات پوستی واقع شده است

آماده ارسال

270,000 تومان
معرفی
مداد ابرو  ترو آی برو پوپایکی از محصولات کاربردی این برند ایتالیایی است. همان طور که می دانید ابروهای زیبا و مرتب تاثیر بسیاری در جذابیت و زیبایی چهره ی شما و همچنین تاثیر گذاری می شود. مداد ابرو یکی از بایدها در میکاپ محسوب می شود و داشتن یک مداد ابرو مناسب و با کیفیت و رنگ مناسب و استفاده ی درست از آن می تواند جذابیت شما را دو چندان کند. به خاطر داشته باشید در کشیدن و طراحی ابرو دقت بسیاری به خرج دهید، ابروهای خود را خیلی تیز و زاویه دار طراحی نکنید. رنگ متناسب با ابروهای خود انتخاب کنید. ابروهای خود را خیلی پر رنگ نکنید چرا که جلوه ی غیر طبیعی به چهره ی شما می بخشد.  با رعایت این نکات می توانید ابروهای زیبایی داشته باشید. انتخاب مداد ابرو با کیفیت در این امر شما را یاری می کند. TRUE EYEBROW PENCIL با ابرو های شما کاملا ترکیب شده و اثر پر کننده و طبیعی دارد. این محصول غنی شده با روغن ها و موم ها بوده است و خواص انتی اکسیدان دارد. حاوی ویتامین E است.
نحوه استفاده از این محصول بدین گونه است که:
مداد را با فشار کم در جهت رشد ابرو ها  بکشید و جا های خالی را پرکنید. سپس از برس آن استفاده کنید تا به ابرو هایتان حالت دهید و خطوط را طبیعی نشان دهید

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ضد آب
دارد
ماندگاری
طولانی
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
ایتالیا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو