لطفا چند لحظه صبر نمائید

مداد لب آمیتیس 712


0.0 (0)
بدون دیگاه

- نوک نرم و ظریف
- رنگ مات
- با دوام
- ضد حساسیت

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی

آرایش لب شامل استفاده از مداد لب و رژلب خواهد بود که استفاده از این دو محصول، کنار هم حالت و فرم لب را دقیق‌ تر نشان خواهد داد. با استفاده از خط لب، می ‌توان نواقص و عیب‌ های لب، مانند نازکی، نامساوی بودن و … را به طور موقت برطرف کرد. از این محصول می توان علاوه بر کشیدن خط لب، به عنوان پایه‌ رژ لب نیز استفاده کرد تا دوام رژ بیشتر شود.
مداد لب آمیتیس دارای رنگ بندی متنوع، ماندگاری بالا و سازگار با انواع پوست است و با در نظر گرفتن پوست حساس لب، به این مسئله توجه کرده و فیلد ضد حساسیت بودن را به این محصول افزوده است. مداد لب آمیتیس بافتی سبک و نرم دارد؛ بدین معنی که به راحتی به دور لب کشیده می شود و برای مدت طولانی روی لب باقی می ماند، بدون اینکه احساس بدی برای فرد به وجود بیاید.

معجزاتی که مداد لب به همراه می آورد

برجسته کردن لب
قبل از زدن رژ، خط لب هماهنگ با رژ خود را بر تمام سطح لب بزنید.
جلوگیری از ریختن رژ از کنار لب
قبل از استفاده رژلب، خط لب هماهنگ با رژ خود را به حاشیه لب هایتان بزنید.
بزرگ تر نشان دادن دهان
خط لب را در حاشیه خارجی فرم لب خود بکشید و سپس رژ بزنید.
کوچک تر نشان دادن دهان
ابتدا حاشیه لب خود را کرم پودر بزنید؛ سپس با خط لب، در حاشیه داخلی، فرم لبِ خود را بکشید و در پایان رژ بزنید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.