لطفا چند لحظه صبر نمائید

مداد لب کالاس شماره 129


0.0 (0)
بدون دیگاه

-نوک نرم و ظریف
-رنگ مات
-ماندگاری بالا
-ضد حساسیت

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
مداد لب یا همان خط لب در زیبا جلوه دادن فرم و حالت لب ها نقش دارد و می توان با آرایش درست و ترمیمی، حالت آن ‌ها را تغییر داده و به فرم و شکل دلخواه تبدیل کرد. استفاده از مداد لب الزامی نیست اما در صورت استفاده باعث می شود رژ لب زیبا تر دیده شود. همچنین کشیدن خط لب به خانم‌ هایی که به دلیل کهولت سن دچار افتادگی لب شده اند و یا کسانی که لب‌ هایی نازک دارند توصیه ‌می‌ شود. به کمک این محصول و کاربرد نرم و روان آن، می‌ توانید به راحتی و در هر اندازه‌ ای که می خواهید خطی را روی لبان خود ایجاد کنید. ضمن این که مداد لب مناسب، مانع از پخش شدن رژ لب به اطراف لب می شود و آن را برجسته و درشت تر نشان می دهد. علاوه بر این در صورتی که روی کل لب کشیده شود، باعث تثبیت رنگ رژ لب می شود و از پاک شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند؛ لذا به تنهایی نیز می تواند به عنوان رژ لب مورد استفاده قرار بگیرد.
در نهایت می‌ توان گفت سلیقه‌ هر کس در آرایش متفاوت است و خط لب از آن مواردی است که همه از آن استفاده نمی‌ کنند. اما باید در نظر داشت که داشتن لب‌ هایی حجیم در حالی که حالت طبیعی آن‌ ها نیز حفظ شود، چهره را به لحاظ زیبایی بسیار جذاب‌ تر کرده و نتیجه‌ نهایی استفاده از آن (بسته به مهارت شما) بسیار ایده‌ آل خواهد بود. میزان خط و غلظت رنگ لب به گونه ای که با صورت همگونی داشته باشد، چیزی است که با تجربه به دست می آید. اما اگر بار اول است که از مداد لب استفاده می کنید بهتر است با رنگ های ملایم شروع کنید.
مداد لب کالاس اثر پخش کنندگی نداشته و بافت نرم آن به پوست نازک لب‌ ها صدمه نمی‌ زند و به راحتی بر روی لب کشیده می‌ شود. ماندگاری بالای این سری مداد های کالاس به اندازه ای است که نیاز به استفاده و تجدید‌ در طول روز نداشته و تا ساعت‌ ها مانند رنگ اولیه بر روی لب باقی می‌ مانند. این مداد در رنگ بندی های متنوعی به بازار عرضه شده که آن را برای انواع رنگ پوست مناسب ساخته است. این برند از تمامی استانداردهای کیفی و بین المللی پیروی و محصولاتی بدون ایجاد آلرژی و حساسیت عرضه کرده است.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ماندگاری
طولانی
ضد آب
ندارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو