لطفا چند لحظه صبر نمائید

میسلار واتر نوتروژینا مدل هیدرو بوست Neutrogena Hydro Boost Express Hydrating Body Spray


0.0 (0)
بدون دیگاه

- مخصوص پوست های مختلف و به ویژه پوست های حساس
- پاک کننده بسیار قوی آرایش
- آبرسان قوی پوست
- شاداب کننده پوست
- دارای اسید هیالورونیک
- فاقد صابون و روغن

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
میسلار واتر نوتروژینا Hydro Boost

شما میتوانید بعد از گذراندن یک روز طولانی با  پاک کننده صورت میسلار واتر نوتروژینا مدل Hydro Boost بدون ایجاد هرگونه خشکی پوست، تمام آلودگی های پوستتان را به خوبی پاک کنید و لطافت را به پوست خود برگردانید. این محصول فوق العاده موثر برای انواع مختلف پوست صورت می باشد و مخصوصا به افرادی که پوست های حساس دارند، توصیه میشود.
لوازم آرایشی که ضد آب و سنگین هستند حتی بعد از شستشو صورت نیز، بر روی پوست باقی می مانند و باعث ایجاد مشکلات پوستی در طولانی مدت می‌شوند. با استفاده از میسلار واتر حتی آرایش های سنگین و ضد آب را هم به سادگی از روی پوست خود پاک کنید. علاوه بر آن با استفاده منظم از این محصول میتوانید آبرسانی و شادابی پوست خود را تضمین کنید.
اسید هیالورونیک موجود در فرمولاسیون این میسلار واتر نوتروژینا از مواد مغذی پوست محافظت کرده و تنها آلودگی‌ها را از بین می‌برد. در فرمولاسیون این محصول هیچ ماده سختی مانند آب (سخت)، صابون و روغن وجود ندارد و پس از استفاده نیازی به شستشوی صورت نیست.

روش استفاده از میسلار واتر نوتروژینا:

یک لایه‌ی نازک از میسلار واتر نوتروژینا را بر روی پوست خود پخش کنید و بعد با یک پد یا دستمال آن را پاک کنید، این مسیلار واتر بدون نیاز به آبکشی تمام آلودگی و آرایش را از روی پوست شما پاک خواهد کرد، بهتر است بعد از استعمال این میسلار واتر برای تکمیل پروسه‌ی آبرسانی به پوست، از یک مرطوب کننده متوسط استفاده کنید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
آمریکا
مناسب پوست
انواع پوست
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
لطفا چند لحظه صبر نمائید