لطفا چند لحظه صبر نمائید

نرم کننده حنا کورپورسانو مخصوص موهای خشک 300 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

نرم کننده حنا کورپورسانو مناسب افرادی است که موهایشان خشک شده و یا آسیب دیده است.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی نرم کننده حنا کورپورسانو

نرم کننده حنا کورپورسانو محصولی مرغوب از برند معتبر Corpore Sano بوده که در کشور اسپانیا زیر نظر مجرب‌ترین متخصصین فرموله و تهیه شده است. در سراسر دنیا و علی الخصوص ایران بسیاری از مردم موهای مشکی دارند. گاهی موهای مشکی به سرعت کدر و مات شده و درخشندگی خود را از دست می‌دهند. نرم کننده حنا کرپورسانو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده برای افرادی است که به طور ذاتی یا در اثر عوامل مختلف دچار خشکی یا گره می‌شوند. با مصرف نرم کننده حنا موهایتان درخشندگی خود را دوباره باز خواهند یافت. این نرم کننده هم فولیکول و پیاز موها را تقویت می‌کند و هم به آب‌رسانی به ساقه موها می‌پردازد.

عصاره طبیعی حنا موجود در این نرم کننده باعث استحکام بخشی به موها شده و ریزش مو را کاهش می دهد. یکی دیگر از ترکیبات موثر موجود در این محصول، کراتین است. کراتین موجب انعطاف‌پذیری و تغذیه ساقه موها شده و حالتی خوش‌فرم به موها می‌دهد. در این محصول از مواد شیمیایی مثل پارابن، سیلیکون، PEG، رنگ و فتالات استفاده نشده است.

خواص حنا برای مو

حنا از جمله گیاهان دارویی سنتی است که در میان ایرانیان محبوبیت بالایی دارد. حنا چه به صورت مصرف موضعی و چه به صورت خوراکی دارای فواید بسیار است. حنا ضد قارچ، ضد باکتری و ضد التهاببوده و در برابر آفتاب از پوست محافظت می‌کند. این گیاه چربی زاید مو را از بین برده و موها را نرم و پرپشت می‌کند. حنا در رفع شوره سر بسیار موثر بوده و خارش و التهاب را نابود می‌کند. به همین دلیل است که از دیرباز خانم‌ها روی موهای خود حنا می‌گذاشتند و موهایی محکم و درخشان داشتند.

حنا بسیاری خواص دیگر نیز دارد مثلا اگر ضماد حنا را روی پیشانی قرار دهید، سردرد را مداوا می‌کند. به هنگام کار با حنا باید به این نکته توجه داشته باشید که حنا وارد چشم‌های شما نشود. اگر به دلیل رنگی که حنا به دست‌های شما می‌دهد، مایل به استفاده از آن نیستید بهترین راهکار استفاده از محصولاتی است که حاوی این گیاه هستند مثل نر کننده حنا کورپورسانو.


ویژگی های نرم کننده حنا کورپورسانو

  • حاوی عصاره حنا و آلوئه ورا
  • ترمیم موهای آسیب‌دیده
  • براق‌کننده موهای کدر
  • نرم و لطیف‌کننده مو
  • تقویت‌کننده موها

ترکیبات

آب، سدیم لورت سولفات، کوکامید پروپیل بتائین، عصاره حنا، آمینو اسیدهای گندم، آمینو اسیدهای سویا، عصاره آلوئه‌ورا، عصاره آفتابگردان، گلیسیرین، پانتنول، سدیم پی سی ای، لوریل لاکتات، گلیسیرید-2 کوکوات، پلی کوانترنیوم-10، ترنین، سرین، آرجین اچ سی ال، سدیم کلراید، تترا سدیم گلوتامات دی استات، سیتریک اسید، عطر، گلیکول دیستیرات، بنزوفنون-4، فنوکسی اتانول، بنزیک اسید، دی هیدرو استیک، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات CI 19140 ،CI 17200 ،CI 42090 ،CI 60730


چطور مصرف کنیم

مقداری از نرم کننده را روی موهای مرطوب ریخته کمی ماساژ دهید، چند دقیقه صبر کرده و سپس با آب بشویید.


لطفا دقت کنید

دور از نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری شود.

از تماس با چشم خودداری کنید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
300 میلی لیتر
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
حنا ، کراتین گیاهی ، آلوورا ، پروتئین سویا و جوانه گندم
شماره مجوز
6575957891333829
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو