لطفا چند لحظه صبر نمائید

نیتروژنا تونر جوش های سر سیاه Neutrogena- Visibly Clear Blackhead Eliminating Cleansing Toner


0.0 (0)
بدون دیگاه

پاک کنندگی قوی
چربی و PH پوست را متعادل کرده
پوست را آبرسانی و شاداب می کند

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ویژگی های محصول:


تونر ضد جوش سرسیاه نیتروژنا به واسطه پاک کنندگی قوی که دارد تمام آلودگی ها چربی ها و دیگر ناخالصی هایی که بر روی پوست صورت و مخصوصاً در منافذ باز پوست چرب میشود را پاکسازی کرده و تمام مواد معدنی مورد نیاز پوست را به خوبی تامین می کند. به دلیل قدرت پاکسازی بسیار بالا این تونر تمامی جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین برده و چربی پوست را کنترل می کند. تاثیر گذاری تونر نوتروژینا بسیار سریع بوده و بعد از اولین استفاده تمامی جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد. این تونر فاقد مواد آلرژیک می باشد و برای پوست های نرمال، چرب، مختلط و جوش زده مناسب می باشد. .تونر ضدجوش سرسیاه نوتریژنا چربی و PH پوست را متعادل کرده و پوست را آبرسانی و شاداب نیز می کند. 


طریقه مصرف : صبح و شب مقداری از تونر را روی پدهای پنبه ای ریخته و روی پوستتان بزنید و با حرکات ملایم ماساژ بدین تا جذب بشه. بعد از استفاده نیاز به آبکشی نمی باشد. برای نتیجه گیری بهتر قبل از استفاده از تونر پوستتان را با شوینده مناسب شستشو دهید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
آمریکا
مناسب پوست
انواع پوست
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
لطفا چند لحظه صبر نمائید