لطفا چند لحظه صبر نمائید

پالت سایه چشم 12 رنگ میبلین مدل Soda Pop Maybelline Soda Pop 12 Color Eyeshadow Palette


0.0 (0)
بدون دیگاه

- 12 رنگ مختلف خنثی، گرم و سرد
- سایه‌های مات و اکلیلی
- رنگ‌های باکیفیت و غنی از پیگمنت
- دارای سایه‌های تیره، روشن (نود) و رنگی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

پالت سایه میبلین مدل سودا پاپ یک پالت ۱۲ تایی از رنگ‌های مختلف مات و درخشان با تراکم پیگمنت بالا و قابل ترکیب از برند خوشنام و مشهور میبلین است. این محصول با سایه‌های باکیفیت و رنگ‌های متنوع خود کمک می‌کند چشمان خود را در معرض دید قرار دهید. رنگبندی این سایه‌ها ترکیبی جذاب را در یک پالت جمع و جور ارائه می‌دهد که از طیف‌های نود و خنثی تا رنگ‌های مایل به قرمز، بنفش و آبی پررنگ را در برگرفته است.

قیمت پالت سایه چشم اصل میبلین هم با توجه به کیفیت قابل توجه آن توجیه پذیر است و می توان با کمک آن سایه های معمولی و سبک تا سایه های غلیظ و مجلسی را ایجاد کرد.


 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
آینه
ندارد
کشور مبدا برند
آمریکا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو