لطفا چند لحظه صبر نمائید

پرایمر مستر پرایم میبلین Maybelline Master Prime Pore Minimizing Primer١٠


0.0 (0)
بدون دیگاه

- دارای بافت کرمی و سبک
- کوچک کننده منافذ باز پوست
- تثبیت کننده و افزایش ماندگاری آرایش
- دارای فرمولاسیون مبتنی بر آب
- مناسب برای انواع پوست
- قابل استفاده به عنوان زیر ساز قبل از آرایش و به تنهایی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

همان طور که میدانید پرایمرها، پایه اساسی برای زیرسازی و آرایش صورت است که باعث یک‌دستی و ماندگاری آرایش می‌شود.

با وجود اینکه مرطوب‌کننده‌ها نیز پوست را نرم می‌کنند، اما پرایمر پوست را برای استفاده از  کرم‌های زیرساز و سایر محصولات آرایشی آماده می‌کند و پایه‌ای برای ماندگارتر شدن آن‌ها در طول روز ارائه می‌دهد.

مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون هستند زیرا اثرات نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند.

پرایمر، انواع چروک‌های سطحی، عمیق و حفره‌های پوست را می‌پوشاند. اگر به دنبال پرایمر‌ی برای تعدیل رنگ و پوشاندن قرمزی پوست ،محل جوش‌ها و سایر نواقص پوست هستید، از پرایمرهای رنگی استفاده کنید.

پرایمرهای رنگی میبلین،از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات این برند می باشند.که برای داشتن آرایش طبیعی و بدون عیب و نقص،بهترین زیر ساز محسوب می شود.پرایمر شماره ی 10 این برند،سفید رنگ است.مستر پرایم میبلین دارای فرمولاسیون مبتنی بر آب، کوچک کننده منافذ باز پوست می باشد و برای انواع پوست مناسب است. این پرایمر فاقد چربی بوده و ماندگاری آرایش را افزایش می دهد. از این رنگ مستر پرایم می توان هم به عنوان زیر ساز قبل از آرایش استفاده کرد و هم به تنهایی .

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
آمریکا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
SPF
ندارد
ویتامین
ندارد