لطفا چند لحظه صبر نمائید

پنکیک دوکاره آمیتیس شماره 37


0.0 (0)
بدون دیگاه

- ساختاری نرم و مخملی
- حاوی رنگدانه های شفاف و براق
- حاوی ضد آفتاب
- یکنواخت کننده سطح پوست
- جذب کننده چربی های اضافی صورت
- قابل استفاده با پد خشک و خیس

آماده ارسال

490,000 تومان
معرفی

معرفی پنکیک دوکاره آمیتیس

پنکیک دوکاره آمیتیس به علت داشتن بافت سبک، در هنگام استفاده طولانی مدت از آن، هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست به وجود نمی آورد. این محصول، هم با پد خشک، هم خیس قابل استفاده است؛ اما زمانی که پد را مرطوب می کنید، پوشش بیشتری روی پوست ایجاد کرده و پوستی صاف و یکدست به وجود می آورد. پنکک آمیتیس دارای ماندگاری بالایی است و برای آن دسته از خانم‌ها که فرصت کافی برای تمدید آرایش ندارند، مناسب خواهد بود.

موارد استفاده از پنکک

کسانی که پوست بسیار خشکی دارند، باید ابتدا از مرطوب کننده ای مناسب، سپس از یک ضد آفتاب مخصوص استفاده کرده و پس از جذب آن از پنکک استفاده کنند. اگر آماده سازی پوست برای آرایش، با کرم های لازم درست انجام شود، مات بودن پوست توسط آن می تواند در جوان نشان دادن و شیک تر بودن آرایش، بیش از کرم پودر های براق کمک کند. پنکک همچنین برای پوست های چرب مناسب است؛ چرا که اگر پوست خیلی چرب باشد، چربی آن را می گیرد و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست می شود.

پنکک دو کاره آمیتیس، در مرحله‌ آخر آرایش مورد استفاده قرار می گیرد تا تمام منافذ باز صورت و عیب‌ های سطحی پوست، نظیر جوش و آکنه را پوشش ‌دهد. همچنین تمامی مواد آرایشی که استفاده شده را روی پوست تثبیت کرده و ماندگاری آن را تضمین می کند. این محصول به عنوان تثبیت کننده آرایش، کارایی بالایی دارد و باعث می شود آرایش دلخواهتان را داشته باشید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع پوشش
مات و مخملی
پارابن
ندارد
ویتامین
ندارد
مناسب پوست
انواع پوست
ماندگاری
طولانی
SPF
دارد
میزان SPF
25
آینه
دارد
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو