لطفا چند لحظه صبر نمائید

پنکیک فشرده پودری لایک دال پوپا شماره 005 PUPA LIKE A DOLL COMPACT POWDER


0.0 (0)
بدون دیگاه

- پنکیک فشرده پودری با اثر مات کنندگی بالا

- عیوب پوست را برطرف کرده و پوست را صاف و طبیعی نشان می‌دهد

- محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید SPF 15

- مورد تایید آزمایشات پوستی واقع شده است

- فاقد چربی، پارابن و عطر

- بدون ایجاد جوش

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
پنکیک فشرده لایک اِ دال پوپا  PUPA Like A Doll Compact Powder

پنکیکی به سبکی پد که برای استفاده روزانه و برای انواع پوست قابل استفاده است. اگر پوست چربی دارید و یا پوست حساسی که به سرعت به انواع مواد آرایشی واکنش نشان می‌دهد لایک اِ دال پوپا برای شما یک انتخاب بی‌نظیر خواهد بود.

پنکیک فشرده لایک اِ دال پوپا پنکیکی با بافت بسیار سبک و ابریشمی بوده که نتیجه‌ای مات و سبک از خود بر جای می‌گذارد. از این پنکیک برای تثبیت و بالا بردن ماندگاری انواع آرایش نیز می‌توان استفاده کرد. این پنکیک با SPF 15 مناسب انواع پوست بوده و پوشانندگی متوسط دارد. این پنکیک فاقد رایحه و چربی بوده و در نتیجه برای پوست چرب و حساس قابل استفاده است. پودر سیلیکونی و برنج موجود در ترکیبات این محصول به سرعت چربی را جذب کرده و پوست را مات و ماندگاری آن را بالا می‌برد.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
نوع پوشش
مات و مخملی
پارابن
ندارد
ویتامین
ندارد
مناسب پوست
انواع پوست
ماندگاری
طولانی
SPF
دارد
میزان SPF
15
آینه
دارد
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو