لطفا چند لحظه صبر نمائید

پن ضد جوش رزاپیور رزالیا


0.0 (0)
بدون دیگاه

- قابض منافذ پوست
- ضد قارچ و ضد باکتری
- کنترل کننده جوش و آکنه
- تنظیم کننده ترشح چربی پوست

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

پن های شفاف نسل جدید پن ها هستند که دارای مزیت های فروانی می باشند که محبوبیت آنها نسبت به نوع های معمول آن بیشتر است .پن های شفاف بدلیل بالا بودن درصد کگلیسرین موجود در آن شفاف بوده و خاصیت مرطوب کنندگی بالاتری نسبت به پن های غیر شفاف دارد و رطوبت را تا اعماق پوست هدایت می کند و همچنین مغذی تر بودن این نوع پن ها تاثیر گذاری آن را نسبت به نوع غیر شفاف آن بالا برده است . از دیگر مزایای آن می توان به لطافت و نرمی و تجربه ای جدید از حسی لذت بخش نام برد.

پن ها یک شوینده ی غیر صابونی هستن که عوارض صابون را ندارند و بعد از شستشو پوست را خشک نمی کنند . پن لایه بردار رزالیا با PH  پوست سازگار بوده و به حفظ لطافت و رطوبت پوست کمک شایانی می کند.

با فرمالسیونی فاقد صابون و شوینده های قلیایی،علاوه بر عدم ایجاد خشکی ناشی از شستشو و آسیب رسانی به اپیدرم،چربی های اضافی پوست را زدوده و به طرز مؤثری جوش های چرکی و سرسیاه را کاهش می دهد.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
تحت لیسانس فرانسه
مناسب پوست
چرب
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو