لطفا چند لحظه صبر نمائید

پن لایه بردار رز ابریژن رزالیا


0.0 (0)
بدون دیگاه

- رفع تدریجی جوش و دانه‌های سیاه
- باز نمودن منافذ پوست
- لایه برداری و جدا نمودن سلول‌های مرده پوست
- فاقد پارابن و مواد صابونی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

پن لایه بردار رز ابریژن Rosalia، شوینده غیرصابونی فاقد پارابن و موادصابونی می‌باشد، این ویژگی شوینده رزابریژن را به یک پاک‌کننده سیف و ملایم تبدیل کرده. استفاده از پن رزابریژن احساس کشیدگی پوست پس از شستشو را از بین می‌برد ومانع خشکی آن می‌شود. لایه برداری ملایم از سطح پوست و پاک کردن آن از آلودگی‌های محیطی 2 تا3 بار درهفته بدون مانع و به باسازی و شفافیت پوست شما کمک می‌کند.

مصرف پن لایه بردار رزابریژن موجب باز شدن منافذ بر اثر پاکی پوست و اکسیژن‌رسانی آسان‌تر به پوست می‌شود، با مصرف حداقل 2 بار درهفته، پن رزابریژن چربی‌های انباشته شده روی پوست، التهابات و انواع جوش سرسیاه وسفید ازبین می‌برد و موجب صافی و یکدست شدن پوست می‌شود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.