لطفا چند لحظه صبر نمائید

ژل شستشو میسلار بی یلندا حاوی شکر سیاه BIELENDA BLACK SUGAR DETOX CLEANSING MICELLAR GEL


0.0 (0)
بدون دیگاه

- بافت ژلی
- پاکسازی عمقی پوست
- پاک کننده تمامی آرایش و سبوم اضافی پوست
- مناسب پوست های چرب و مختلط

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ژل شستشو میسلار بی یلندا حاوی شکر سیاه محصولی از برند لهستانی بی یلندا است. این محصول یک شوینده با بافت ژلی بوده که پوست صورت را عمیقا پاکسازی می نماید. این ژل شستشو، تمامی آرایش و سبوم اضافی را از روی پوست می زداید.
پوست های چرب و مختلط به دلیل ترشح زیاد چربی نسبت به مابقی انواع پوست، به شستشو و پاکسازی بیشتری احتایج دارند. برند لهستانی بی یلندا این مجموعه از محصولات را خود با تکنولوژی جدید و ترکیب بی نظیر کربن و شکر سیاه ارائه نموده که مخصوص سم زدایی از این نوع پوست است. این ژل شویند با قدرت جذب بسیار بالای آلودگی ها، قادر به پاکسازی کامل منافذ و در نتیجه کوچکتر شدن آن ها است. این محصول، پوست را مات کرده و مانه از ایجاد جوش می شود.
نحوه استفاده:
مقداری مناسبی از ژل شستشو بی یلندا را بر روی پوست مرطوب با استفاده از حرکات دورانی انگشتان، ماساژ دهید. سپس با آب ولرم آبکشی نموده و از تونر استفاده نمایید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
لهستان
مناسب پوست
چرب
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی