لطفا چند لحظه صبر نمائید

ژل شست و شوی صورت گریپ فروت و ویتامین c نیتروژینا Neutrogena Pink Grapefruit Acne Face Wash & Cleanser with Vitamin c


0.0 (0)
بدون دیگاه

- احیا کننده پوست
- شاداب کننده پوست
- درخشان کننده پوست
- فاقد هر گونه چربی
- مخصوص پوست های مستعد جوش و لک

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
 ژل شست و شوی صورت گریپ فروت نوتروژینا

اگر پوستتان صاف، یکدست و درخشان نباشد، استفاده از هیچ محصول آرایشی نمی تواند جایگزین آن شود. ژل شست و شوی صورت گریپ فروت نیتروژینا یک محصول ایده آل برای احیا و شاداب سازی پوست صورت شما میباشد.
 این محصول  به افرادی که پوست های مستعد جوش و لک دارند به شدت پیشنهاد میشود. اما به طور کلی این محصول 200 میل، با انواع پوست ها سازگار است. همچنین این محصول درخشان کننده پوست، فاقد چربی میباشد و PH پوست را متعادل می کند
 ژل شست و شوی صورت گریپ فروت نیتروژینا دارای خاصیت ضد باکتری و مناسب پاک سازی عمیق پوست میباشد. این محصول فاقد سولفات، مناسب برای افرادی است که پوست ملتهب دارند. این محصول دارای عصاره گریپ فروت میباشد و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدان پس از شستشو به هیچ وجه پوستتان را خشک نمی کند. گریپ فروت همچنین دارای مواد مغذی از جمله فسفر، قند، پتاسیم و ویتامین های A و C میباشد.

روش مصرف ژل شست و شوی صورت نوتروژینا: 

هر صبح و شب، روی پوست مرطوب صورت ماساژ داده و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. لازم به ذکر است که برای ماساژ پوست خود حتما نکات مربوط به ماساژ را رعایت کنید، به این ترتیب که بالای ابرو ها به سمت شقیقه ها ماساژ داده، پوست دور لب را به سمت بالا ماساژ داده و گونه ها را به طرفین بکشید. پس از 5 دقیقه ماساژ با آب ولرم صورت خود را بشویید، در نهایت صورت خود را با آب سرد شسته تا منافذ پوست بسته شوند.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
کشور مبدا برند
آمریکا
مناسب پوست
خشک
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
لطفا چند لحظه صبر نمائید