لطفا چند لحظه صبر نمائید

ژل ضد آکنه (ضد جوش) رزالیا مخصوص پوست چرب


0.0 (0)
بدون دیگاه

- رفع جوش و کنترل کننده چربی پوست
- درمان انواع آکنه های شدید به ویژه جوشهای نواحی مختلف بدن ( سینه ، پشت بازو و نواحی پوشیده از مو )
- درمان موهای زیر پوستی
- جلوگیری از ضخیم شدن لایه اپیدرم و تنظیم ترشح چربی
- التیام بخش و ضدالتهاب
- قابض و جمع کننده منافذ باز پوست
- شاداب کننده و آرامبخش

آماده ارسال

133,500 تومان
معرفی

محصولی جدید و منحصر به فرد است که جهت کمک به بهبود تدریجی و موثر بیماری آکنه تولید شده است . این محصول به علت داشتن فرمولاسیون خاص از التهابی شدن کومدون ها پیشگیری می کند و سبب خشک شدن و از بین رفتن تدریجی جوش ها می شود. چرب بودن پوست را به طور موقت و نه دایم می توان کنترل کرد . ژل ضد آکنه رزالیا قادر است منافذ باز پوست را جمع کند و همچنین باعث نرمی و لطافت پوست شود

ژل ضد آکنه رزا پیور خصوصا روی جوش های ناشی از مشکلات هورمونی (چانه و اطراف دهان) ، کومدون ها و جوش های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا آرایش های غلیظ بسیار موثر است . ژل ضد آکنه رزالیا به لحاظ ساختار سبک ژل جهت رفع جوش های روی صورت و بدن (بازو ، سینه ، پشت) و نواحی پوشیده از مو توصیه می گردد.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
ضد جوش
حجم
30 میل
SPF
ندارد
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
تحت لیسانس فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو