لطفا چند لحظه صبر نمائید

ژل کرم دور چشم رزا اکتیو رزالیا


0.0 (0)
بدون دیگاه

- ضدچروک ، تیرگی ، پف ، افتادگی پوست دور چشم
- جلوگیری از افتادگی و افزایش استحکام پوست اطراف چشم
- افزایش گردش خون در اطراف چشم(رفع تیرگی وپف)
- کاهش خطوط و چروک دور چشم
- رطوبت رسانی ، محافظت کننده و انرژی زا برای پوست دور چشم
- احیاء کننده سلولی و افزایش قدرت دفاعی پوست
- مناسب برای استفاده زیر مواد آرایشی مخصوص چشم

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

کرم دور چشم رزالیا چربی های ضروری موجود در ژل کرم دور چشم رزالیا ، مشکل عدم تولید چربی در پوست دور چشم را برطرف و آن را نرم و لطیف  میکند. مواد محرک تولید کلاژن و الاستین موجود در این محصول ، استحکام پوست این ناحیه را افزایش داده ، به آن قوام می بخشد و از ایجاد چین و چروک پیشگیری می کند. کبودی و تورم زیر چشم چهره را پیر و خسته به نظر می رساند این محصول حاوی ترکیبات جدید است که خاصیت روشن کنندگی داشته و کبودی دور چشم را به نحو مؤثری کاهش می دهد. ترکیبات ضدالتهاب موجود در این کرم التهاب موجود را از بین برده خستگی چشمان شما را برطرف می کند.

این محصول دارای سلول بنیادی گیاهی است که برخلاف سلول های بنیادی حیوانی و انسانی که در طول عمر و روند پیر شدن خون شاهد نقص های متعددی می شوند،سلول های بنیادی گیاهی بدون تغییر به تولید دوباره خود ادامه میدهند. و باعث احیای سلولی و افزایش رشد و ترمیم سلول ها می شوند . کرم های مراقبتی که حاوی سلول های بنیادی گیاهی هستند برای پیشگیری و درمان پیر پوستی ، تقویت کلاژن پوست ، رفع حلقه های تیره دور چشم و کاهش لک های پوستی کاربرد دارند.

 روش مصرف:

هر روز صبح و شب به نواحی دور چشم و دور لب زده و با نوک انگشتان با حالت ضربه ای بسیار ملایم ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
20 میل
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
SPF
ندارد
کشور مبدا برند
تحت لیسانس فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو