لطفا چند لحظه صبر نمائید

0.0 (0)
بدون دیگاه

-دارای اثر مات
-پوشش بالا، طبیعی و یکنواخت
-بدون رایحه
-ماندگاری عالی
-ضد آب
-ضد حساسیت
-بافت بسیار سبک، نرم و کرمی

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

توضیحات محصول

کانسیلر انواع مختلفی دارد؛ مانند استیکی،ماتیکی، کانسیلر های مایع و یا نیمه جامد؛ اما استفاده از کانسیلر استیکی بسیار راحت تر است.
کانسیلر استیکی دوسه، یک پوشاننده ایده آل برای محو کردن تیرگی ها، لکه های پوست، دانه های قرمز و حلقه دور چشم است، به شرط آن که در انتخاب رنگ کانسیلر دقت کنید.
بهتر است کانسیلر ۱ یا ۲ درجه از رنگ پوست (کرم پودر) روشن تر باشد. اما کسانی که تیرگی دور چشم دارند نباید کانسیلر خیلی روشن استفاده کنند چون باعت کبود و تیره تر نشان دادن دور چشمشان خواهد شد.
کانسیلر دوسه دارای رنگدانه‌‎ های فراوان است که باعث پوشانندگی بالا و یکنواخت آن شده و پوششی کاملا مات بر روی پوست ایجاد می کند. همچنین بافت نرم این کانسیلر آن را برای انواع پوست مناسب ساخته و جلوه ای بی عیب و نقص برای شما به همراه می آورد.

آموزش استفاده:

برای کانسیلر زیر چشم بهتر است که بافت آن زیاد چرب نباشد، چروک ها و کبودی ها را به خوبی پوشش دهد.
ابتدا نواحی مورد نظر را به کانسیلر آغشته کرده سپس توسط انگشت، پد و یا برس آرایشی آن را از داخل چشم به سمت خارج چشم پخش نمایید.
توجه داشته باشید در صورتی که از انگشتان خود برای این کار استفاده نمایید، گرمای دست موجب ذوب شدن کانسیلر شده و به بهتر پخش شدن آن بر روی پوست کمک می کند.
نکته دیگر که در استفاده از کانسیلر باید به آن دقت کنید، میزان زدن آن است. اگر کانسیلر بیشتر از پودرهای زیرساز پوست مورد استفاده قرار گیرد، باعث ماسیدگی لایه پودر شده و به صورت دانه دانه روی پوست ظاهر خواهد شد.
از کانسیلر برای کناره داخلی بینی و لب نیز می توان استفاده کرد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب
کل صورت
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
کشور مبدا برند
آمریکا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
- قابل استفاده به عنوان کانتورینگ
- جلوه مات
- فاقد رایحه
- ضدآب
- ضدحساسیت