لطفا چند لحظه صبر نمائید

کانسیلر استیکی پوپا 002 Cover stick concealer


0.0 (0)
بدون دیگاه

- این محصول لکه‌های تیره و عیوب روی صورت را پوشش میدهد.
- مناسب برای پوست‌های نرمال، چرب و مختلط.
- فرمولاسیون این محصول شامل رزمولکول‌های رنگی برای ایجاد رنگ خالص می‌باشد.
- فاقد رایحه

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
کانسیلر را می‌توان به عنوان بهترین پوشاننده تیرگی و پف زیر چشم، لکه‌های پوستی، جای جوش و ... نام برد. استفاده از یک کانسیلر مناسب و با کیفیت می‌تواند کلید یک آرایش بی‌نظیر و بدون عیب و نقص باشد. کانسیلرها در واقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده نمایید.

کانسیلر استیکی پوپا پوشاننده و اصلاح کننده‌ی نقاط تیره و کم و کاستی‌های صورت می‌باشد و برای پوست‌های معمولی، مختلط و چرب بسیار مناسب است. این محصول حاوی ویتامین E می‌باشد که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری دارد.


توصیه آرایشی

کانسیلر استیکی پوپا را می‌توانید برای اطراف چشم‌ها، لب‌ها، بینی و تمام نقاطی از پوست صورت که تیرگی دارند استفاده کرده و آن را به صورت ضربه‌ای با نوک انگشت‌تان پخش نمایید.

برای کاربردی آسان و نتیجه‌ای بی‌عیب و نقص از قلم‌موی مخصوص کرم پودر پوپا برای پخش این محصول استفاده نمایید.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.



 
مشخصات فنی
مناسب
دور چشم
دارای خاصیت
ماندگاری بالا
کشور مبدا برند
ایتالیا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو