لطفا چند لحظه صبر نمائید

کانسیلر کاسه‌ای اکستریم کاور پوپا 003 Extreme cover concealer


0.0 (0)
بدون دیگاه

- پوشش بسیار بالا
- بدون پارابن
- بافت بسیار نرم
- مناسب انواع پوست
- عدم بستن منافذ تنفس پوست
- ماندگاری بالا

آماده ارسال

1,200,000 تومان
معرفی

کانسیلر پوپا اکستریم کاور، با پوشش فوق‌العاده‌ و ماندگاری مناسب و کیفیت بسیار بالا، گزینه‌ی ایده‌آلی برای محو کردن کلیه‌ی عیب و ایرادات و تیرگی‌های پوست محسوب می‌شود. رنگ‌دانه‌های فوق‌ریز و پلیمرهای کروی، در کنار موادی چون سرامید با خواص بازسازنده و انعطاف‌بخش، عواملی هستند که استفاده از این کانسیلر پوپا را بسیار آسان و پرفایده می‌کنند.

روش استفاده:

کانسیلر اکستریم کاور را در اطراف چشم­ها، لب‌ها و اطراف بینی و تمامی نقاط تیره‌ی صورت استفاده کنید و برای پوشانندگی بیشتر با انگشت به نقاط لازم بزنید و با نوک انگشتتان خوب پخش کنید. برای نتیجه‌ی بهتر و آرایش آسان‌تر از برس‌های حرفه‌ای پوپا استفاده کنید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.


 

مشخصات فنی
مناسب
دور چشم
کشور مبدا برند
ایتالیا
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو