لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم دکلره آی ان جی


0.0 (0)
بدون دیگاه

کرم دکلره آی ان جی یا دکو کرم ING حاوی کره گیاهی و پروتیین ذرت و موم طبیعی زنبور عسل میباشد که در فرایند روشن سازی مو و پوستسر را محافظت می نماید. این کرم روشن کننده موها را تا ۷درجه روشن میکند و هیچگونه آسیب به مو نمیرساند و مورا نرم تر نیز میکند.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

کرم دکلره آی ان جی محصولی است که از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تولید شده.

در ساخت دکو کرم ing کره گیاهی، پروتئین ذرت و موم طبیعی زنبور عسل به کار رفته که به سهولت و بدون ایجاد خشکی و شکنندگی عمل روشن سازی مو را تا ۷ درجه روشن تر انجام می دهد.پ

این محصول علاوه بر استفاده راحت و آسانی که دارد بدون اینکه به مو آسیب برساند و باعث سوزش شود، عمل محافظت و تغذیه پوست سر و مو را انجام می دهد.

روش مصرف:

ترکیبی که هم اکنون به شما آموزش داده می شود برای روشن کردن موهای مشکی است که البته قبلا از این رنگ نشده اند.

اگر موهای شما قبلا رنگ شده است باید به نوع دیگر ترکیب را تهیه کنید.

ترکیب مورد نظر را به سه قسمت تقسیم کنید دو سوم کرم دکلره آی ان جی و یک سوم پودر دکلره بریزید.

ترکیب را روی ترازو قرار دهید و برای هر ۱۰۰ گرم از یک ویال سرم بذر کتان سیلکی استفاده کنید.

سپس ترکیب بدست آمده را با اکسیدان ۶٪ مخلوط نمایید و بعد از آن که ترکیب را خوب هم زدید در نهایت موهایتان را به آن آغشته کنید .

پس ۴۰ دقیقه موهای خود را با آب ولرم شستشو دهید.

با این ترکیب شما می‌توانید موهای خود را تا ۵ درجه روشن کنید.

اگر می‌خواهید درجه روشن شدن موهایتان بیشتر از این باشد، این ترکیب را دوباره درست کنید و این بار به مدت ۳۵ دقیقه روی موها نگهدارید.

با این کار موهای شما تا پایه ۸ روشن خواهد شد.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.