لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم روز ضد چروک و ضد لک ایج پرفکت لورال مدل Age Perfect


0.0 (0)
بدون دیگاه

- ضد چروک موثر و قوی جهت پوست صورت و گردن
- حاوی 38% فیبر کلاژن از دانه سویا
- تقویت کننده و نرم کننده پوست
- افزایش دهنده خاصیت الاستیسیته
- تکنولوژی Melanin-Block به جهت کاهش لک های پوستی
- مناسب سنین 50 سال به بالا
- مناسب استفاده روزانه و برای انواع پوست ها

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

کرم ضد چروک روز لورال پاریس Age Perfect با مرطوب کردن پوست خاصیت الاستیسیته آن را افزایش می دهد، به دلیل داشتن پروتئین دانه سویا تا ۳۸% قوام پوست را بالا می برد. همچنین تکنولوژی Melanin-Block موجود در این محصول باعث کاهش لک های پوستی می شود و از پوست در برابر اشعه های UV محافظت می کند.

از ۵۰ سالگی به‌دلیل کمبود تراکم پوستی، پوست رنگ پریده، کدر، خشک، نازک‌شده و لک‌ها و چروک‌های ناشی از افـزایش سن به وضوح دیده‌ می‌شوند.

در نتیجه پس از یائسگی پوست نیاز به محصولات ضدپیری، ضد لک، روشن‌کننده و ترکیبات مرطوب‌کننده دارد.

کـرم ایج پرفکت حاوی Melanin-Block ,Soya peptides و دارای ۳۸% فیبر کلاژن است که از افتادگی و خشکی پوست جلوگیری کرده و لک‌ها را از بین می‌برد.

این کرم با بافتی نرم و لطیف، خاصیت کشسانی پوست را افزایش داده و لک‌های ناشی از افزایش سن را کاهش می‌دهد و از به‌وجود آمدن لک‌های جدید جلوگیری می‌کند.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
ضدچرو
حجم
50 میل
SPF
ندارد
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور مبدا برند
آلمان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو