لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم ضد آفتاب پوست چرب رزالیا مدل Rosa Sun SPF50 رنگ بژ روشن Rozalia Rosa SPF50 SnScreen Cream Foundation Effect For Greasy & Acne-Prone Skin - Light Beige


0.0 (0)
بدون دیگاه

- دارای پوشش مشابه کرم پودر
- ماندگاری ۶ ساعته
- دارای خاصیت آبرسانی
- مناسب پوست های چرب

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
 
کرم ضد آفتاب رزالیا مدل Rosa Sun SPF50 با قدرت بی نظیری، پوست را در برابر اشعه های زیان بار خورشید محافظت نموده و خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست بدون بر جای گذاشتن حس زیاد چربی را دارد. این کرم آبرسان است و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و با محافظت پوست در برابر رادیکال های آزاد مانع از تخریب بافت پیوندی پوست می شود. این ضدآفتاب با برخورداری از فیلترهای مؤثر ضد اشعه، از پوست در برابر آثار زیان بار اشعه UV مانند سوختگی و قرمزی پوست، ایجاد لک و کک و مک و تیرگی پوست، تضعیف سیستم ایمنی پوست، احتمال پیدایش سرطان های پوستی و نیز بروز پیری زودرس و چین و چروک های پوستی محافظت می کند. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول قابلیت پخش آسان آن بر روی پوست و ایجاد پوششی خوشرنگ و جذاب و ماندگاری 6 ساعته آن است.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
40 میل
مناسب پوست
چرب
میزان SPF
50
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
محافظت کننده در برابر اشعه UVA
دارد
کشور مبدا برند
تحت لیسانس فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو