لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم ضد آفتاب پوست خشک رزالیا مدل Rosa Sun SPF50 رنگ بژ روشن


0.0 (0)
بدون دیگاه

- دارای پوشش مشابه کرم پودر
- ماندگاری ۶ ساعته
- دارای خاصیت آبرسانی
- مناسب پوست های خشک

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
 

کرم ضدآفتاب رزالیا پوست خشک و حساس SPF 50 بامناسب پوستهای کم آب و خشک وحساس میباشد.ضدآفتاب رزالیا محافظ پوست در برابر اشعه مخرب UVA,UVB و آسیبهای لک و خشکی میشود واز ایجاد خطوط و چین و چروک پیشکیری میکند.

مصرف ضدآفتاب  پس از شستشوی صورت با یک شوینده مناسب نوع پوست مصرف کننده از ضروری ترین مورد برنامه مراقبت روزانه به شمار می آید.این محصول پوشش کرم پودر دارد و میتواند جایگزین مناسب برای کرم آرایشی پوشاننده روزانه شما باشد.بافت سبک و ماندگاری 6 ساعته روی پوست از ویژگی های دیگر کرم ضدآفتاب رزالیا میباشد.ترکیبات قوی  آبرسان با حفظ رطوبت در پوست موجب نرمی و جلوگیری از خشکی آن میشوند.

حفظ رطوبت در پوست و آبرسانی آن موجب پیشگیری از خشکی و رفع التهاب در پوستهای حساس میشود.با از بین رفتن حساسیت ها و التهابات پوستی،پوست التیام یافته و ترمیم و باسازی میشود.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
40 میل
مناسب پوست
خشک
میزان SPF
50
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
محافظت کننده در برابر اشعه UVA
دارد
کشور مبدا برند
تحت لیسانس فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو