لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم ضد پیری و جوان کننده دکتر کلوگل حجم 30 میل


0.0 (0)
بدون دیگاه

-دارای خاصیت ترمیم کننده
-محافظت کننده و پیشگیری از آسیب پوست
-دارای خاصیت ضد پیری، جوان کننده
-ترمیم کننده بواسطه داشتن روغن Tamanu
-حاوی سدیم هیالورونات و ویتامین E
-دارای اثر سفت کنندگی پوست

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

پوست صورت رفته رفته با افزایش سن خاصیت الاستسیته خود را از دست داده و شروع به شل شدن و چروک شدن می کند. چروک شدن صورت برای خانم ها بسیار ناخوشایند است و امروزه هیچ خانمی تمایل ندارد که اثرات پیری را بر روی پوست صورت خود ببیند و اکثر خانم ها به دنبال روش هایی برای جلوگیری از چروک شدن صورت و درمان آن هستند. کرم ضدپیری و جوان کننده دکتر کلوگل حجم ۳۰ میلی لیتر یک کرم ضد چروک عالی محصولی از کشور آلمان است.

کرم ضدپیری و جوان کننده دکتر کلوگل حجم ۳۰ میلی لیتر دارای بافتی سبک و زود جذب است که در اثر استفاده از آن احساس سنگینی روی پوست به وجود نمی آید. این کرم کارایی بسیار خوبی دارد و به دلیل داشتن روغن Tamanu، ویتامین E و سدیم هیالورونات دارای خاصیت جوان کننده، ترمیم کننده و ضد چروک است که به خوبی پوست را ترمیم کرده و می تواند خطوط به وجود آمده بر روی پوست را پر کند. استفاده از این محصول سبب سفت شدن پوست صورت و افزایش خاصیت الاستسیته آن می شود و می توان علاوه بر درمان چروک ها جهت جلوگیری از پیر شدن پوست نیز از آن استفاده کرد.
 

توضیحات

کرم ضدپیری و جوان کننده دکتر کلوگل حجم ۳۰ میلی لیتر، ترمیم کننده و ضد چروک پوست صورت با فناوری و تکنولوژی خاصی طراحی شده و با تاثیرگذاری بالا موجب پر نمودن خطوط پوستی و چروک ها می شود. کرم ضدپیری و جوان کننده دکتر کلوگل حجم ۳۰ میلی لیتر، با حساس ترین پوست ها نیز سازگار است .در کل محصولات مراقبتی و درمانی پوست دکتر کلوگل برای رفع همه نیاز های پوستی خانم ها و آقایان می باشد که حاوی هر آنچه که پوست به آن نیاز دارد بوده و فاقد هر ترکیبی است که به پوست آسیب برساند.
 

ویژگی ها

  • دارای خاصیت ضد پیری، جوان کننده و ترمیم کننده بواسطه داشتن روغن Tamanu، سدیم هیالورونات و ویتامین E
  • دارای خاصیت ترمیم کننده، محافظت کننده و پیشگیری از آسیب پوست
  • دارای اثر سفت کنندگی پوست

روش مصرف

این کرم را در نوبت صبح و شب بر روی پوست صورت و گردن و ناحیه دکلته خود به آرامی ماساژ دهید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
ضد چروک
حجم
30 میلی لیتر
SPF
ندارد
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
ویتامینه
خیر
کشور مبدا برند
آلمان
شماره مجوز
1508586076224346
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو