لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم ضد چروک روز رویتالیفت لیزر لورال مدل Revitalift Laser Renew


0.0 (0)
بدون دیگاه

- حاوی اسید هیالورونیک، عنصر طلایی متخصصین پوست
- حاوی PRO-XYLANE در غلظت 3 درصد
- ضد چروک، سفت کننده و صاف کننده پوست
- مناسب انواع پوست
- مناسب سنین بالای 40 سال

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

یک راهکار خوب برای مراقبت از پوست در خانم‌های بالای 40 سال، استفاده از کرم روز «Revitalift Laser » از برند «Loreal» (لورآل) است. این کرم حاوی مقدار موثری از هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید، یک پر کننده‌ی پوستی است که در استحکام بافت پوست موثر است. این ماده بطور معمول در کلاژن پوست وجود دارد. با بالا رفتن سن و کم شدن کلاژن، نیاز به استفاده از محصولاتیست که بطور خارجی این ماده را به پوست برساند. از این‌رو درمان پیری و یا اسکارهای پوست با اسید هیالورونیک برای تمام افراد مناسب خواهد بود. کرم رویتالیفت لیزر جایگزینی کم‌هزینه‌تر و موثر برای لیزر درمانی (CO2) پوست است. پس از 8 هفته استفاده از این محصول، نتیجه‌ای مشابه یک جلسه لیزر پوست (بدون عوارض) بارز خواهد شد. این کرم دارای عملکردی سه گانه برای از بین بردن چروک‌ها، بازسازی لایه‌های عمیق پوست به همراه حجم دهندگی و قوام پوست است. کرم رویتالیفت لیزر با وجود هیالورونیک، در مدت زمان کمی چروک‌ها را از بین برده و پوست را بازسازی می‌کند.

برند لورآل پاریس در طی سال‌ها فعالیت خود یک هدف بزرگ داشته و آن، کمک به حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی پوست خانم‌هاست. می‌توان گفت دلیل این موفقیت بزرگ و شهرت این برند، همین هدف و نیز موفق بودن در رسیدن به آن است. لورآل با تولید محصولاتی با ترکیبات فعال و پایدار، توانسته‌ که برای خانم‌ها پوستی زیبا و چهره‌ای جذاب را به رامغان آورد.

برای نتیجه‌ی بهتر، می‌توان قبل از استفاده از این محصول، پوست را با سرم رویتالیفت لیزر ماساژ داده و سپس از این کرم استفاده کرد. لازم است که صبح و شب مقداری از آن را بر پوست صورت و گردن ماساژ داد.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
ضد چروک
حجم
50 میل
SPF
ندارد
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور مبدا برند
آلمان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو