لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم ضد چروک سلولار بوست نیتروژنا cellular boost neutrogena


0.0 (0)
بدون دیگاه

کاهش تخریب سلولی
درمان چروک های پوست
جلوگیری از افتادگی پوست
جلوگیری از ایجاد لک های پوستی
افزایش کلاژن سازی
حاوی ضد آفتاب SPF20
حاوی ویتامین C، هگزینول و رتینول
مناسب برای تمامی پوست‌ها

آماده ارسال

610,000 تومان
معرفی

ویژگی های محصول:



زندگی امروزه انسان به سمتی میرود که نمیتوان از آلودگی ها، استرس و خستگی ها جلوگیری کرد. هرکدام از این عوامل میتواند به تنهایی باعث پیری و افتادگی زودرس صورت شود.
برند محبوب نوتروژینا با مشاوره کامل از متخصصان پوست محصولی با نام کرم ضد چروک نوتروژینا سلولار بوست روز ساخته است، این محصول با افزایش کلاژن سازی سبب رفع چروک های پوستی می شود. به علاوه از ایجاد چروک نیز جلوگیری می کند. کرم ضد چروک نوتروژینا سلولار بوست روز حاوی ویتامین CT، هگزینول و رتینول می باشد و از افتادگی، چروک و لک های پوستی جلوگیری می کند. 
این محصول حاوی ضد آفتاب می باشد و از پوست صورت در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

 

از کجا بدونم اصله؟

 

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

لطفا چند لحظه صبر نمائید