لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم مرطوب کننده اسپانول مدل پی ال حجم 150 میلی لیتر


0.0 (0)
بدون دیگاه

کرم مرطوب کننده پی ال سانا به رفع خشکی پوست شما کمک کرده و نرمی و لطافت به آن می‌بخشد. این محصول آب‌رسانی قوی بوده و فاقد مواد آلرژی‌زا است و پوست‌های حساس به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
کرم مرطوب کننده و مغذی پوست اسپانول از سری محصولات سالم و ارگانیک پی ال ( Piel Sana )  یک محصول ایده آل برای افرادی است که پوستهای حساس دارند و پوستهای آنها در برابر عوامل محیطی واکنش نشان می دهد . این کرم حاوی مواد تغذیه کننده عمیق پوست می باشد که ضمن بازسازی بافت پوست با فراهم آوری ویتامین های مورد نیاز پوست ، آنرا باطراوت و لطیف می کند .کرم پی ال سانا با تنظیم PH طبیعی پوست از آسیب های محیطی بر پوست جلوگیری می کند .در این محصول از مواد شیمیایی مضر که باعث عوارض جانبی در افراد می شود از قبیل پارابن ها ، رنگ ، تری کلوزان و مواد آلرژی زا استفاده نشده است . 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
پوست خشک , پوست معمولی , پوست چرب , انواع پوست , پوست مختلط , پوست حساس
حجم
150 میلی لیتر
ویتامین
دارد
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
اسپانیا