لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم پودر فشرده اکتیو لایت پوپا شماره 040 Pupa Active Light Cream Foundation


0.0 (0)
بدون دیگاه

- کرم پودر فشرده کرمی
- محافظت از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید
- مناسب برای پوست های نرمال و خشک
- پوشش صاف و یکدست

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
کرم پودر فشرده اکتیو لایت پوپا  PUPA Active Light Cream Foundation

کرم پودر اکتیو لایت پوپا یک کرم پودر بسیار سبک برای پوست‌های نرمال و خشک می‌باشد. بدلیل وجود پیگمنت‌های زیاد رنگ در کرم پودر اکتیو لایت پوپا سطحی یکنواخت و طبیعی بر روی پوست شما ایجاد می‌نماید و ایده‌آل برای زمانی است که شما زمان کافی برای آرایش کردن ندارید و یا در سفر هستید. کرم پودر اکتیو لایت پوپا حالت کاملا مخملی و لطیف داشته و به پوست شما اجازه تنفس می‌دهد. ضمن اینکه بدلیل فاکتور محافظتی SPF 20 از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌نماید.

فوق العاده مات : پودر برنج و نشاسته‌ی ذرت به کار رفته در این محصول سبب جذب چربی اضافه پوست شده و در نتیجه آن را مات نشان می‌دهد

منافذ پوست را کوچک کرده و پوست را نرم و آبرسانی می‌نماید : عصاره گل لیلیوم (سوسن)

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
پارابن
ندارد
ویتامین
ندارد
مناسب پوست
انواع پوست
دارای خاصیت
ماندگاری بالا
ماندگاری
طولانی
SPF
دارد
میزان SPF
20
آینه
دارد
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو