لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم پودر فول کاور- کاموفلاژ مایع آرت دکو شماره 38


0.0 (0)
بدون دیدگاه

-کرم پودری با بالاترین سطح پوشش
-دوام بالا
-مناسب انواع پوست

مشتری گرامی

با عرض پوزش موقتا امکان ثبت سفارش از طریق وبسایت فروشگاه وجود ندارد. ثبت سفارش فوری:

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
کرم پودر فول کاور کاموفلاژ آرت دکو محصولی از برند آلمانی آرت دکو است. کرم پودری با پوشانندگی بسیار بالا است که نواقص و عیب ها صورت را می پوشاند و به هیچ عنوان حالت غیر طبیعی به پوست نمی دهد. کرم پودر کاموفلاژ ، دوام بسیار بالایی دارد و پس از استفاده به اجسام رنگ پس نمی دهد. این محصول پوست صورت را صاف و یکدست می نماید و برای انواع پوست مناسب است.

مزایا:

پوشانندگی بالا
با دوام
مناسب برای انواع پوست

نحوه استفاده:

این کرم پودر را پس از مراقبت های روزانه پوست با نوک انگشتان، اسفنج آرایشی و یا براش آرایشی آرت دکو به صورت یکنواخت بر روی پوست خود استفاده کنید.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.
 
مشخصات فنی
شماره رنگ
38
ظرفیت
25 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور مبدا برند
آلمان
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو