لطفا چند لحظه صبر نمائید

کرم پودر کالاس شماره 23


0.0 (0)
بدون دیگاه

-آبرسان
-ضد تعریق
-مرطوب کننده

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

نقد و بررسی تخصصی

معرفی کرم پودر کالاس

برای داشتن آرایشی طبیعی و زیبا احتیاج به زیر سازی است. به عبارت دیگر لازم است برای زیبا تر جلوه کردن لوازم آرایشی بر روی صورت، زمینه‌ ای یکدست با رنگی متناسب بر روی پوست ایجاد شود. در این راستا، یک روش برای صاف و یکدست کردن پوست استفاده از کرم پودر می باشد. انتظار ما از یک کرم پودر خوب این است که دارای ویژگی های قدرت جذب بالا و سریع، آبرسانی، ضد تعریق، ضد التهاب، ضد قرمزی، ضد حساسیت و جلوگیری کننده از خشکی پوست را دارا باشد. این کرم پودر تمامی این ویژگی ها را دارد به همین علت ما به شما کرم پودر کالاس را پیشنهاد می کنیم.

کرم پودر کالاس دارای بافت سبک و نرم و ضد آفتاب برای محافظت از پوست می باشد و به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی و وجود مرطوب کننده قوی در ترکیبات آن، حتی برای پوست های خشک نیز بدون نیاز به استفاده از مرطوب کننده، قابل استفاده است. همچنین این محصول در برابر تعریق مقاوم بوده و پوشش دهی و دوام مناسبی بر روی پوست دارد؛ لذا دیگر نیازی به استفاده از پنکک برای ثابت کردن آرایش وجود ندارد. لازم به ذکر است که کالاس در ترکیبات این کرم پودر از هیچگونه مواد مضری استفاده نکرده است، بنابراین باعث ایجاد التهاب و حساسیت در پوست نخواهد شد.

ویژگی های منحصر به فرد محصول

مناسب برای پوست خشک و معمولی

پوشش و ماندگاری مناسب

بافت نرم و سبک

آبرسان و مرطوب کننده قوی

همراه با رنگ دانه های طبیعی

حاوی مواد گیاهی معطر

ضد آفتاب ( SPF 15 )

ضد تعریق

جلوگیری از خشکی پوست

حفاظت از پوست در برابر اشعه های مضر

آموزش استفاده

برای داشتن یک آرایش زیبا و البته طبیعی می توانید به روش زیر از کرم پودر استفاده کنید.

کرم پودری متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید و با استفاده از یک اسفنج آن را در سراسر صورت خود به طور یکنواخت پخش کنید. حتما از اسفنج نرم و با کیفیت که بافتی بر روی پوست به جا نمی گذارد استفاده نمایید. قبل از آن، از تمیز بودن اسفنج اطمینان حاصل کنید؛ این تکنیک باعث می شود که پوستی بی عیب و نقص داشته باشید.

برخی از کرم پودر ها برای نواحی خشک صورت مناسب نیستند اما کسانی که پوست خشک و یا پوسته پوسته دارند به دلیل خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی کرم پودر کالاس، به راحتی می توانند بدون نیاز به مرطوب کننده از این کرم پودر استفاده نمایند.

توجه داشته باشید هر چه کرم پودر کمتر و نازک تر زده شود، طبیعی تر دیده می شود. پس در استفاده از آن زیاده روی نکنید.

در پایان نیز می توانید آرایش خود را با زدن مقداری رژگونه جذاب تر کنید.

ترکیبات

– کره شی: مرطوب کننده عمیق، تقویت کننده پوست، محافظت در برابر اشعه های مضر، بازسازی و تحریک تولید کلاژن، افزایش مقاومت پوست دربرابر آلودگی های محیطی، کاهش دهنده چین و چروک ریز و سطحی پوست، ضد التهاب، دارای اسید های چرب ضروری و ویتامین E و D، حاوی پرو ویتامین و آلتوئین
– دی اکسید تیتانیوم: ماده معدنی، پوشش محافظ در برابر اشعه فرابنفش، ایجاد درخشندگی، به عنوان یک رنگدانه، ضد آفتاب، غلظت دهنده ماده، مانع از محو شدگی و ترک خوردگی محصول
– گلیسیرین: حفظ تعادل PH پوست، مرطوب کننده، ایجاد لایه محافظ بر روی پوست، پیشگیری از چین و چروک پوست
– میکا: نرم کنندگی و درخشش و پخش شوندگی راحت پودر
– سیلیکا: مات کننده و افزایش دهنده غلظت
– روغن های معدنی: جلوگیری از خشکی پوست، مرطوب کننده و نرم کننده پوست
– اکسید آهن: مواد معدنی طبیعی، افزایش شادابی پوست
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
ظرفیت
40ml
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور مبدا برند
کره جنوبی
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
SPF
دارد
ویتامین
ندارد