لطفا چند لحظه صبر نمائید

کیت رنگ ریش بیگن شماره B102


0.0 (0)
بدون دیگاه

- پوشش کامل موهای سفید و خاکستری صورت
- رنگ کاملا طبیعی روی مو
- تأثیر بر روی رنگدانه های مو
- استفاده آسان و سریع در تنها 5 دقیقه
- بدون تاثیر رنگ روی پوست صورت
- حاوی روغن زیتون جهت تقویت و نرمی مو
- با غلظت مناسب و بدون چکه کردن در زمان استفاده
- امکان رنگ کردن حتی کوتاه ترین موها
- حاوی عصاره آلوورا جهت جلوگیری خشکی مو
- بدون آمونیاک و رایحه نامطبوع
- با ماندگاری و دوام بالا ( یک تا دوماه )
- امکان رنگ کردن مو توسط خود شخص
- مناسب استفاده برای 3 بار

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی
کیت رنگ ریش و سبیل بیگن ریش و سبیل سفید شما را کاملا می پوشاند و به رنگ طبیعی بر می گرداند به طوری که کسی متوجه رنگ شدگی آنها نمی شود. استفاده ازاستراتژی بسیار راحت و سریع می باشد.

این محصول در هنگام استفاده چکه نمی کند و به سرعت درون موها نفوذ کرده و در 5 دقیقه اثر خود را می گذارد. رنگ موی ریش و سبیل استراتژی در اثر شستشو پاک نمی شود. همچنین حاوی عصاره آلوئه ورا می باشد بنابراین ریش و سبیل شما را نرم تر می کند.

استفاده از رنگ مو ممکن است موی صورت را ضخیم تر و پرتر نشان دهد ولی در صورتی که موی صورت خیلی نازک باشد رنگ کردن آن چندان موثر نیست و نمی تواند منظره ریش و سبیل یک فرد بالغ را نشان دهد. ولی با ایجاد یک سایه می تواند منظره ریش و سبیل را پرتر نشان دهد و در مورد افرادی که ریش های بور دارند، منظره پرتری از ریش نمایان کند. در صورتی که تمایل به رنگ کردن ریش و سبیل دارید از محصولاتی استفاده کنید که منحصر به موی صورت هستند از جمله (فقط برای آقایان) که برای سبیل و ریش استفاده می شود و مطمئن باشید که این محصول باعث بروز واکنش آلرژیک یا راش نمی شود. 
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
شماره رنگ
102
حجم
40 میل
مناسب برای
آقایان
کشور مبدا برند
ژاپن
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
اکسیدان
ندارد