لطفا چند لحظه صبر نمائید

کیت رنگ موی لورال اکسلانس شماره 7/3


0.0 (0)
بدون دیگاه

-رنگ موی کرمی با آمونیاک بسیار کم
-یکی از بهترین رنگ موهای دنیا
-سرشار از پروتئین و سرآمید
-قابل استفاده برای اشخاصی که موهای حساس دارند
-دارای تائیدیه های جهانی

آماده ارسال

370,000 تومان
معرفی

منظور از Excellence ( اکسلانس ) چیست ؟ یعنی محافظت ۳ گانه از موهای شما ! کمپانی بزرگ لورآل با ساخت این رنگ ، مو های شما را در ۳ مرحله محافظت می کند :

  1. قبل از رنگ کردن : با سرم موی حاوی کلاژن موجود در بسته بندی .
  2. هنگام رنگ کردن : رنگ موی با آمونیاک بسیار کم و پوشاننده ۱۰۰% موهای سفید .
  3. بعد از رنگ کردن : کاندیشنر پر از سرامید و پروتئین .

رنگ موی اکسلانس لورآل یکی از بهترین رنگ موهای دنیا بوده و به دلیل داشتن پرو کراتین های پیشرفته از ساقه های موی شما محافظت نموده و زیبایی موهایتان را دوچندان خواهد کرد . رنگ موی لورآل ۵ برابر بیشتر موهایتان را نرم خواهد کرد و بعد از استفاده موهایی براق و خوش رنگ حاصل خواهد شد . تمامی شماره های این محصول ۱۰۰% موهای سفیدتان را خواهند پوشاند و نگرانی از بابت سفید ماندن موهایتان نخواهید داشت . وجود سرم و کاندیشنر در کیت این محصول باعث می شود که موها به مدت ۸ هفته محافظت شده و کاملا نرم باقی بمانند . به کار رفتن مقدار بسیار کم ماده آمونیاک در این محصول سلامت کامل موهایتان را تضمین خواهد کرد . کیت کامل این محصول استفاده آن را در خانه بسیار راحت کرده است .

محتوای بسته :

  • ۱۲ میل سرم محافظت کننده مو
  • ۴۲ میل رنگ موی گیاهی
  • ۷۲ میل محلول فعال کننده رنگ ( عملکرد مثل اکسیدان )
  • ۶۰ میل کاندیشنر تثبیت کننده رنگ مو
  • یک جفت دستکش محافظت کننده
  • سری برس
  • کاتالوگ آموزش استفاده

روش مصرف :

  1. ابتدا سرم موجود در بسته را به موهایتان بزنید و اندکی ماساژ بدهید ، سپس حدود نیم ساعت صبر کنید . ( دقت کنید که در این مرحله موهایتان را نخواهید شست )
  2. دستکش ها را دستتان کنید .
  3. محتوای کامل رنگ مو را داخل بسته فعال کننده رنگ مو بریزید و سرش را با دقت ببندید تا بیرون نریزد سپس ۲ دقیقه به خوبی تکان دهید تا کاملا ترکیب شوند .
  4. سر بسته را باز کنید و با آرامش با روش های زیر کنید شروع کنید به زدن رنگ به موهایتان .

اگر میخواهید رنگ به صورت کامل در تمامی نقاط مو پخش شود و رنگ مو حالت یکدست بگیرد :

ابتدا موهایتان را به چهار قسمت تقسیم کنید . سپس رنگ را روی ریشه های موهایتان بریزید و رنگ را از ریشه ها به قسمت های بالایی مو پخش کنید . دقت کنید که به خوبی رنگ را بر روی تمامی قسمت های موهایتان پخش کرده باشید . سپس حدود ۴۰ دقیقه صبر کنید ( اگر سفیدی موهایتان زیاد می باشد حدود ۵۰ دقیقه صبر کنید ) . قبل از شستن موهایتان کمی آب ولرم داخل دستهایتان بریزید و داخل موهایتان به خوبی ماساژ دهید ، سپس موهایتان را با آب بشورید ( فقط آب نه شامپو ! ) . بگذارید موهایتان آبکی بماند در مرحله بعد بالم تثبیت کننده رنگ مو را که داخل بسته کوچک می باشد به ساقه های موهایتان بزنید و ۲ دقیقه ماساژ دهید . سپس دوباره موهایتان را بشورید و خشکش کنید . از نگاه کردن به رنگ موهایتان لذت ببرید !

اگر موهایتان از قبل رنگ شده است و فقط میخواهید ریشه هایتان رنگ شود :

رنگ را روی ریشه های موهایتان بریزید و ۳۰ دقیقه صبر کنید . سپس رنگ را به قسمت های بالایی مو پخش کنید به صورتی که کل موهایتان را فرا بگیرد و ۱۵ دقیقه دیگر هم صبر کنید . قبل از شستن موهایتان کمی آب ولرم داخل دستهایتان بریزید و داخل موهایتان به خوبی ماساژ دهید ، سپس موهایتان را با آب بشورید ( فقط آب نه شامپو ! ) . بگذارید موهایتان آبکی بماند در مرحله بعد بالم تثبیت کننده رنگ مو را که داخل بسته کوچک می باشد به ساقه های مویتان بزنید و ۲ دقیقه ماساژ دهید . سپس دوباره موهایتان را بشورید و خشکش کنید . از نگاه کردن به رنگ موهایتان لذت ببرید !

 
  • رنگ موی کرمی با آمونیاک بسیار کم
  • یکی از بهترین رنگ موهای دنیا
  • پرفروش ترین رنگ موی کشور فرانسه
  • غنی شده بافرمولاسیون فوق محافظ 3 گانه
  • تا 8 هفته محافظت از ساقه مو
  • براق کننده ساقه های مو
  • بعد از استفاده موها نرم می شوند
  • جلوگیری کننده از ایجاد موخوره
  • سرشار از پروتئین و سرآمید
  • قابل استفاده برای اشخاصی که موهای حساس دارند
  • دارای تائیدیه های جهانی

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
48 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
کشور مبدا برند
ترکیه
شماره مجوز
5663664569455974
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سایر توضیحات
- محافظت سه گانه از مو قبل، در حین و پس از رنگ کردن
- 85% مقاومت بیشتر مو در هنگام براشینگ
سایر اقلام همراه
اکسیدان
دستکش
- سرم محافظت کننده، مناسب استفاده قبل از رنگ کردن
- نرم کننده حاوی کلاژن مناسب استفاده پس از رنگ کردن
- اکسیدان با درپوش برس دار