لطفا چند لحظه صبر نمائید

کیت رنگ مو بیگن سری ASH BROWN حجم 180 میلی لیتر رنگ قهوه ای خاکستری


0.0 (0)
بدون دیگاه

- رنگ قهوه ای خاکستری
- مخصوص موهای سفید و جوگندمی
- حاوی عصاره 6 گیاه ژاپنی، پروتئین و سرم کریستال
- تقویت و طراوت مو
- افزایش لطافت و درخشندگی
- فاقد آمونیاک و اکسیدان
- ضد حساسیت

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

رنگ و حالت دهنده موی بیگن مخصوص موهای سفید و جوگندمی بوده و با داشتن عصاره طبیعی 6 گیاه ژاپنی باعث تقویت و طراوت موها شده و پروتئین ابریشم و سرم کریستال موجود در محصول باعث لطافت و درخشندگی مو می گردد. این محصول فاقد آمونیاک، واکسیدان بوده و نیاز به انجام تست حساسیت ندارد.
این رنگ مو نیمه دائم بوده و ضمن اینکه تاثیری روی موهای مشکی نمی گذارد فقط یک پرده رنگ قهواه ای خاکستری ملایم به موهای سفید و جوگندمی اضافه می کند به نحوی که امکان تشخیص برای اطرافیان مشکل میباشد.
روش استفاده: موهای سفید یا جوگندمی را توسط شانه مخصوص از ناحیه .دارای سفیدی بیشتر به رنگ آغشته کنید و پس از ۵ دقیقه آبکشی نمایید.
نکات مهم:
برای نتیجه بهتر قبل از رنگ کردن ابتدا موها را شسته و بوسیله حوله آب موها را بگیرید و از صابون برای شستشوی موهای رنگ شده استفاده  نکنید.
موها را حدود هر ۳ هفته یکبار رنگ کنید.
توجه شود که تکرار زود هنگام رنگ گذاری ممکن است منجر به ایجاد تون های رنگی ناخواسته گردد، در اینصورت فواصل زمانی رنگ گذاری را بیشتر نمائید.
پس از هر بار مصرف تیوب رنگ را هواگیری کرده و در آنرا محکم ببندید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
حجم
180 میل
مناسب برای
آقایان/خانم ها
کشور مبدا برند
ژاپن
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
اکسیدان
ندارد