لطفا چند لحظه صبر نمائید

آبرسان پوست نرمال و مختلط هیدرا جنیوس لورال Loreal Paris Moisture Therapy Dry And Sensitive Skin


0.0 (0)
بدون دیگاه

- آبرسان قوی
- حفظ رطوبت رسانی
- الهام گرفته از محصولات مراقبت از پوست آسیایی
- تنظیم کننده PH پوست
- حاوی آب آلوئه ورا و هیالورونیک اسید
- شفاف کننده پوست
- حجم دهنده پوست
- عملکرد حفاظتی پوست
- ماندگاری 72 ساعته
- مناسب برای پوست های نرمال

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

 یکی از پرطرفدارترین آبرسان های پوست، سرم آبرسان هیدرا جنیوس Hydra Genius است.این سرم با الهام از محصولات مراقبت از پوست آسیایی ها است.بنابراین بسیار مناسب برای استفاده ی پوست ما ایرانی ها می باشد.این سرم با دارا بودن عصاره آب آلوئه ورا و هیالورونیک اسید در فرمولاسیون خود، با رطوبت رسانی 72 ساعته پوست را عمیقاً آبرسانی کرده و باعث افزایش حجم پوست می شود.

پوست صورت در هر روز حدود ۲۰% از آب مورد نیاز خود را از دست میدهد و زمانی که پوست دهیدراته می شود تازگی و طراوت و زیبایی خود را از دست می دهد.این آبرسان طبیعی غنی از مواد معدنی ضروری برای پوست می باشد که سبب حفظ رطوبت پوست شما می شود.

هر نوع پوست اعم از پوست نرمال، پوست خشک و حساس و حتی پوست مختلط تا چرب نیاز به یک آبرسان دارد. به همین دلیل، سرم آبرسان هیدرا جنیوس لورال در سه نوع ساخته شده است که بر اساس نوع پوست خود باید محصول مناسب را انتخاب کنید.

آبرسان هیدرا جنیوس لورال بافت بسیار سبک و کم چرب دارد که سبب می شود سریعا به پوست شما نفوذ کند.این محصول به شما اطمینان می دهد که پس از استفاده از آن، پوست شما برای آرایش آماده است.

این محصول علاوه بر کاهش التهابات پوستی از آن در برابر عوامل خارجی محافظت می کند.بافت این محصول بسیار سبک و به صورت سرم است که به سرعت جذب پوست شده، PH پوست را تنظیم کرده و سبب شفافیت آن می شود. این محصول مناسب برای افراد با پوست های نرمال می باشد.

این سرم آبرسان را میتوان آن را قبل از سایر کرم ها از جمله ضد آفتاب کرم های روز و شب و همچنین کرم های آرایشی استفاده کرد.

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
عملکرد
مرطوب کننده و آبرسان
حجم
70 میل
SPF
ندارد
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
جنس محفظه نگه دارنده
شیشه
کشور مبدا برند
فرانسه
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو