لطفا چند لحظه صبر نمائید

ادو پرفیوم مردانه اینترلود آمواج 100 میلی لیتر AMOUAGE INTERLUDE EDP M 100 ML


0.0 (0)
بدون دیگاه

خانواده بویایی: ادویه‌ ای، چوبی
نت ‌های بالایی: ترنج، آویشن، روغن میوه فلفل شیرین
نت‌ های میانی: عنبر، کندر، لادن، صمغ کندر
نت ‌های پایه: چرم، دود چوب آگار یا دود عود، نعناع هندی، چوب صندل

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

ادو پرفیوم مردانه اینترلود آمواج، الهام گرفته ‌شده از اغتشاش و بی ‌نظمی است.این عطر ادویه ‌ای و چوبی لحظه میان‌ پرده ‌ای از هماهنگی را در قلب خود وانمود می کند. در سال ۲۰۱۲ با طراحی پیئر نگرین توسط برند سلطنتی آمواج طراحی و به بازار عطر جهانی عرضه شد.
این برند در زمینه‌ی طراحی و تولید عطرهای با کیفیت و لوکس سابقه‌ ی خوب و موفقی دارد. پخش بویی عالی با ماندگاری بالا از خصوصیات این عطر شگفت انگیز می .باشد. اینترلود بوی گرم و شرقی تندی داشته و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. بوی عودی و اسموکی این عطر توجه تمام اطرافیان را به‌سوی شما منحرف خواهد کرد.
 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان
کشور مبدا برند
عمان
حجم
100 میل
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو