لطفا چند لحظه صبر نمائید

روغن آرگان دیکسون DIKSON


0.0 (0)
بدون دیگاه

- مناسب برای انواع مو
- حاوی روغن بتا کاروتن است
- جلوگیری از پیری
- بدون چربی با خاصیت جذب سریع
- مناسب برای داشتن موهای ابریشمی و براق
- حاوی مقادیر بالای توکوفرول ها می باشد که اثرات آنتی اکسیدانی قوی ای بر روی مو و پوست دارد
- غنی از ویتامین E (یک آنتی اکسیدان طبیعی)، موهای شما را تقویت می کند و از رادیکال های آزاد محافظت می کند
- بتا کاروتن: دفاع موی شما را در مقابل رادیکال های آزاد و پیری تقویت می کند و همچنین ذخایر انرژی مو را بازیابی می کند
- روغن ArgaBeta را می توان با رنگ مو مخلوط کرده و برای به دست آوردن موهایی شفاف تر و حفاظت بیشتری استفاده کنید
- حجم:100 میل

موجود نیست
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
معرفی

محصول انقلابی کارخانه MUster&Dikson که آوازه محصولات مراقبتی موی این کارخانه بر هیچ کسی پوشیده نیست. روغن آرگان خالص که با بسته بندی بسیار لاکچری و شیک خود چشم هر شخصی را به خود خیره می کند. اوج زیبایی محصولات سری آرگابتا در کنار کیفیتی مثال زدنی بسیار خود نمایی می کند. روغن آرگان دیکسون سری آرگابتا همانند سایر محصولات این کارخانه دلایلی برای سر بودن از سایر رقبا دارد. فواید روغن آرگان به لطف تکنولوژی دنیای مجازی و تبلیغات نجومی دیگر بر کسی پوشیده نیست.

روغن دانه گیاه آرگان به لطف خواص معجره آسای خود مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی قرار گرفته است. این روغن حاوی مقادیر بالای توکوفرول ها می باشد که اثرات آنتی اکسیدانی قوی ای بر روی مو و پوست دارد. از کلاژن پوست محافظت می کند. بازسازنده قوی و آبرسان و براق کننده بی نظیر مو می باشد. به افزایش تولید سلول ها کمک می کند و  غنی از ویتامین های A، C و E و همچنین آنتی اکسیدان ها، لینولئیک اسید و اسیدهای چرب امگا ۶ می باشد.  بتا کاروتن موجود در ترکیب این روغن حاوی رنگدانه های گیاهی قرمز نارنجی است و کار خود را به عنوان پیش ساز ویتامین A در بدن انجام می دهد. آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد و باعث جلوگیری از ایجاد رادیکال های آزاد بر روی مو و پوست می شود. آنتی اکسیدان ها در صف اول مبارزه با سرطان های مختلف در بدن می باشند. بتا کاروتن در این محصول وظیفه افزایش توان مو در مقابل عوامل آسیب رسان را دارد و از پیری زودرس مو جلوگیری می کند. این محصول رو به راحتی برای تمامی مصارف زیبایی و درمانی موی خود استفاده کنید و تفاوت کیفیت این محصول را با انواع آرگان های مارکت به چشم خودتون ببینید. همچنین این محصول با خاصیت ضد وزی خود زمان سشوار کشیدن بر روی موها را کوتاه تر میکند.

روغن آرگان دیکسون به مانند انواع محصولات آرایشی و مراقبتی مو قابل استفاده بعد از استحمام بر روی موهای نم می باشد با این تفاوت که این محصول را همچنین می توانید به عنوان سزم ضد موخوره و محافظ قبل از رنگ مو و سایر اقدامات آرایش مو به موهای خود مالیده و با خیال راحت شروع به کار بکنید. همچنین قابل ترکیب با ترکیب رنگ مو و اکسیدان می باشد و ضمن محافظت از موی شما حین رنگ کردن باعث نرمی و براقیت موهای شما شود.

طرز مصرف:

۵ میل از روغن را بر روی موهای خود بمالید و به طور یکنواخت پخش کنید. و قطعا ابکشی نکنید

۳٫۵ میل از روغن را به ترکیب رنگ و اکسیدان خود اضافه کنید و طبق معمول مواد را روی موهای خود بمالید.

 

از کجا بدونم اصله؟

تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه برادری بطور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و… در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. اگر به تازگی با ما آشنا شده‌اید نگران نباشید، شما می‌توانید از 7 روز مهلت عودت که شرایط آن بطور کامل در اینجا درج شده استفاده کرده و در صورت وجود هرگونه مشکل مطابق بندهای شرایط عودت، سفارش خود را عودت داده و وجه پرداختی را بطور کامل ظرف کمتر از ۲۴ ساعت کاری دریافت نمایید.

مشخصات فنی
مناسب برای
آقایان/خانم ها
حجم
100 میلی لیتر
ویتامین
ندارد
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو